Sælges Conflict of Heroes, Awakening of the Bear
Sælges Conflict of Heroes, Awakening of the Bear
Conflict of Heroes, Awakening of the Bear (åbnet, men ikke spillet) 300 kr. solgt
FRAG 1. ed. (som nyt) 50 kr.
Modern Art solgt
Claustrophobia solgt
FRAG 1. ed. (som nyt) 50 kr.
Modern Art solgt
Claustrophobia solgt
Last edited by Dahl on Sat Oct 09, 2010 12:18 pm, edited 17 times in total.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 839 times
Re: tråd kan lukkes
Mig bekendt kan man ikke selv slette/lukke en tråd, men da Mik jo lader til at have styr på sagerne, vil han sikkert gerne forklare dig hvordan...Dahl wrote:Kan man selv det ?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Sælges Claustrophobia
Så hudt jeg visker, kan man godt slette sine egne indlæg, såfrem der er tale om det sidste indlæg i tråden. Så snart en anden bruger har lavet et indlæg, forsvinder den mulighed.
Sidst spillet:

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: tråd kan lukkes
Tråde er ikke noget man lukker.Gunness wrote:Mig bekendt kan man ikke selv slette/lukke en tråd, men da Mik jo lader til at have styr på sagerne, vil han sikkert gerne forklare dig hvordan...
Man holder op med at skrive i dem, og så lever de videre i ubemærkethed
- indtil en eller anden finder på at åbne dem igen ved at skrive i dem!
Re: Sælges Claustrophobia
Jeg er bestemt interesseret. Skriv til oscarborriesDONOTSPAM@gmail.com, fjern det med stort
.
Mvh Oscar.

Mvh Oscar.
Re: Sælges Conflict of Heroes, Awakening of the Bear
Så bider jeg da på Conflict of Heroes, Awakening of the Bear
Sender PM
Tommy
Sender PM
Tommy