Glædelig jul!
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 925 times
Glædelig jul!
Kære alle!
Jeg håber, at I må få en rigtig dejlig juleaften!
De bedste ønsker herfra til jer alle!
Allan
Jeg håber, at I må få en rigtig dejlig juleaften!
De bedste ønsker herfra til jer alle!
Allan
frouvne, administrator

-
- 100+ indlæg
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 925 times
Håber, du når det hele!Jesper Amstrup wrote:Jeg skal arbejde til kl. 17:30 før det er jul, men så er sæsonen også slut for i år. [...]
Ja, når først vi er nået dertil, kan det ikke gå helt galt...Andrea wrote:[...] og derefter er det direkte hjem for at sætte anden over. Og så skal juletræet tændes![]()

frouvne, administrator

-
- 100+ indlæg
God jul allesammen!
1. juledag skal jeg, hvis alt går vel spille Friedrich med en god ven og min kære hustru - men Friedrich kan droppes, hvis jeg får noget vildt i julegave. .Jeg satser også på, at vi kan nå Clans og Ricochet Robots. 2. juledag er familiejulefrokostdag, og jeg frygter at vi skal spille Cranium, hvis vi er heldige kan vi måske nuppe et spil Ticket to Ride - det får min svigerinde nemlig i gave i aften. 3. juledag holder vi åbent hus i min forening, hvor jeg gerne skulle spille spil fra 10.00-23.00. Så jeg går rundt med julelys i øjnene ved tanken om hvor meget jeg skal spille de næste par dage.
1. juledag skal jeg, hvis alt går vel spille Friedrich med en god ven og min kære hustru - men Friedrich kan droppes, hvis jeg får noget vildt i julegave. .Jeg satser også på, at vi kan nå Clans og Ricochet Robots. 2. juledag er familiejulefrokostdag, og jeg frygter at vi skal spille Cranium, hvis vi er heldige kan vi måske nuppe et spil Ticket to Ride - det får min svigerinde nemlig i gave i aften. 3. juledag holder vi åbent hus i min forening, hvor jeg gerne skulle spille spil fra 10.00-23.00. Så jeg går rundt med julelys i øjnene ved tanken om hvor meget jeg skal spille de næste par dage.
Danny Rasmussen
- Black Sea
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung - Location: 2400 NV
I aften bliver der helt sikkert ikke spillet, men 1. juledag står den på Pirate's Cove (svigermors julegave) og TtR Europe (og måske endnu et spil Blue Moon City - glimrende spil)
Mellem jul og nytår og efter nytår bliver der bare spillet igennem. Det kommer, bl.a. til at dreje sig om:
Imperial
Blue Moon City
World of Warcraft
Descent
Ur
Tempus
Space Dealer
St. Petersburg
War of the Ring
og selvfølgelig Ave Caesar
Godt man har fri mellem jul og nytår
Glædelig jul til jer alle sammen
Mellem jul og nytår og efter nytår bliver der bare spillet igennem. Det kommer, bl.a. til at dreje sig om:
Imperial
Blue Moon City
World of Warcraft
Descent
Ur
Tempus
Space Dealer
St. Petersburg
War of the Ring
og selvfølgelig Ave Caesar
Godt man har fri mellem jul og nytår

Glædelig jul til jer alle sammen