Kortlommer tilbud

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Kortlommer tilbud

Post by Foppwin »

Nu er det tid til Viking-con og Essen, så mange af Jer får sikkert købt nogle spil som trænger til lidt ekstra kærlighed. Derfor har jeg tilbud på kortlommer måneden ud.

15 kr. pr. pakke (100 stk)

Card game
Std USA
Std Euro

12 kr. pr. pakke (50 stk)
Euro size premium

Hvis du er usikker på hvilke lommer du skal bruge, så skriv og jeg finder ud af det for dig.

Hilsen

Danny
Danny

Image
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Re: Kortlommer tilbud

Post by Foppwin »

Jeg kommer forbi Viking-con om lørdagen for at børnene kan deltage i Viking-con junior. Så hvis der er nogle der mangler kortlommer, og kommer på con'en, så kan man spare fragten ved at afhente der.
Danny

Image
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid

Post by Carsten »

Er du ikke sød at tage Harry Potter kappe og en grøn strikkehue på, så man kan genkende dig?
Senest spillet:

Image
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid

Post by Carsten »

UPS det med Harry Potter kappen er ved nærmere eftertanke måske ikke en god ide alligevel. Viking Con er jo nørdernes paradis, så der er måske andre, der trækker i troldmandekluns. Så lad os bare nøjes med grøn hue ;)

Ses på Viking Con :mrgreen:
Senest spillet:

Image
Post Reply