Boardgamer Julebingo
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: Boardgamer Julebingo
Vi ved desværre ikke om Tobias gentager eventet. Der står ikke noget på hjemmeside og han har ikke nævnt det herinde, så...........maxell wrote:Hov!
Det havde jeg helt glemt
Kan man stadig nå at tegne sig for 40 kr??
- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Det er farligt at necro'e en så gammel tråd. Der kunne jo nogen som kun læser den første side, og ikke opdager at det er fra 2009!Sir William wrote:Kommer der også julebingo i år??

- Sir William
- 1000+ indlæg
Er bare lidt besparende og går ind for genbrug. Men kan da godt se problematikken.ozimek wrote:Det er farligt at necro'e en så gammel tråd. Der kunne jo nogen som kun læser den første side, og ikke opdager at det er fra 2009!Sir William wrote:Kommer der også julebingo i år??

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Hahaozimek wrote:Det er farligt at necro'e en så gammel tråd. Der kunne jo nogen som kun læser den første side, og ikke opdager at det er fra 2009!Sir William wrote:Kommer der også julebingo i år??

På grund af travlhed og opgraderinger har vi desværre ikke haft tid/overskud til at gennemføre det i år.
Jeg regner med, at vi gennemfører det igen men desværre ikke i år.
Vi vil lancerer en eller anden form for konkurrence i januar men mere om det senere.
Jeg regner med, at vi gennemfører det igen men desværre ikke i år.
Vi vil lancerer en eller anden form for konkurrence i januar men mere om det senere.