Spil sælges
Spil sælges
Følgende spil afsættes. Spillene er i fin stand og maksimalt spillet et par gange. Køber betaler evt. forsendelse:
Arena: Roma II - Solgt
Colosseum - Solgt
Rattus - 150 kr.
Tumblin Dice - 250 kr.
Chaos in the Old World - Solgt.
Arkam Horror udvidelse: Lurker at the Threshold (stadig i folie, da jeg har en ekstra. Don't ask...) - Solgt
Maria - 250 kr.
Horus Heresy - 400 kr.
Lock'n'Load: A Day of Heroes - 200 kr.
Arena: Roma II - Solgt
Colosseum - Solgt
Rattus - 150 kr.
Tumblin Dice - 250 kr.
Chaos in the Old World - Solgt.
Arkam Horror udvidelse: Lurker at the Threshold (stadig i folie, da jeg har en ekstra. Don't ask...) - Solgt
Maria - 250 kr.
Horus Heresy - 400 kr.
Lock'n'Load: A Day of Heroes - 200 kr.
Last edited by Caniggia on Tue Dec 07, 2010 1:03 pm, edited 6 times in total.
Re: Spil sælges
Kunne godt være interesseret i Maria
men det er bare en dum sæson at investere i spil i grundet julen (konen skælder ud hvis jeg køber noget nu)
Men tror sq den er lige i skabet med den type spil jeg godt kan lide... så kan vi snakke videre i en PM
(bliver nok slået ihjel for det her, men så kommer der billige brætspil til salg i dødsboet) 

Men tror sq den er lige i skabet med den type spil jeg godt kan lide... så kan vi snakke videre i en PM

Øv, jeg ville også gerne have Maria. Send en PB hvis det ikke er afsat alligevel.
Jeg sender en PB om eventuelt køb af Horus Heresy.
Venlig hilsen Uffe
Venlig hilsen Uffe
Jeg har en aftale omkring et køb, men efter nærmere eftertanke, og når der er en anden som er interesseret, så springer jeg fra, så kan han også få den solgt noget hurtigereIvanHo wrote:Øv, jeg ville også gerne have Maria. Send en PB hvis det ikke er afsat alligevel.
Venlig hilsen Uffe

Mange takOseali wrote: Jeg har en aftale omkring et køb, men efter nærmere eftertanke, og når der er en anden som er interesseret, så springer jeg fra, så kan han også få den solgt noget hurtigere