Phineas and Ferb

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Phineas and Ferb

Post by Sir William »

Er der nogen af jer, der lader jeres børn følge med i denne serie?

Synes selv det er en kanon sjov serie, bedst med dansk tale frem for den engelske (i orginalsprog virker de så gamle, men de er mere "børnlige" på dansk).

Mit/vores problem er bare, at William vil se Phineas and Ferb konstant, hvilket Disney channel ikke lige gør mulig og ikke lige passer ind i vores plan for hvor meget TV han skal se. Indtil videre har serien faktisk været så pædagogisk, at vores søn er blev ekstrem opfindsom når han står over for et problem, måske ikke kun seriens skyld nok også ganske naturligt - hva ved jeg, min første søn - så hans interesse har jo en vis pædagogisk gevinst :roll:

Da vi så snart skal på skiferie, kunne det være super hvis vi kunne lade ham se dem i bilen på vej sydpå. Derfor overvejede jeg om de var på DVD.

Har nu søgt rigtig mange steder, men det lader ikke til at være muligt at få dem på dansk. Men så var det jeg tænkte om der var nogen herinde, der vidste hvor de kunne erhverves med dansk tale?
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Re: Phineas and Ferb

Post by Foppwin »

Ja, de er faktisk ret sjove, men kan desværre ikke hjælpe med DVD'en :(
Danny

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Ja, de er da ret sjove - især i sammenligning med al det andet */&!& junk som Disney, Cartoon Network og Nickelodeon ellers sender... :twisted: Og de er vist generelt et ret stort hit blandt voksne.

(Nej, jeg kan heller ikke hjælpe med DVD'er...)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Altså man kan få lidt af hvert, men William kan ikke læse, vel? For det jeg har fundet er med undertekster men ikke dansk tale.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Nej, selv om han er vidunderlig og god til mange ting, så går det ikke så godt med læsningen. Trods alt kun 4 år.

Alternativt kan jeg købe den med engelsk tale, men synes bare at stemmerne er så meget forkerte på engelsk vs. dansk.

Synes Isabellas "Hvad laaaver I?" er klart bedst på dansk frem for på engelsk.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Sir William wrote:Nej, selv om han er vidunderlig og god til mange ting, så går det ikke så godt med læsningen. Trods alt kun 4 år.

Alternativt kan jeg købe den med engelsk tale, men synes bare at stemmerne er så meget forkerte på engelsk vs. dansk.

Synes Isabellas "Hvad laaaver I?" er klart bedst på dansk frem for på engelsk.
I så fald kan du få et par forskellige i hvert fald til region 1. Ved ikke om du kan læse det?
Post Reply