Battlestar Galactica Exodus
Dominion Prosperity
og 3 udvidelser til Small world
Nu mangler jeg bare at få Exodus på bordet!
Ja, den fik jeg også nogle stykker hjem af den anden dag...Frouvne wrote:Ascension: Chronicle of the Godslayer - The Rat King Promo
Det vidner om god økonomisk sans!Oseali wrote:...[] Problemet var at den "kun" kostede 99£ og man fik 6% rabat ved ordre over 100£ og settlers i sig selv havde udløst den høje shipping cost, så jeg kunne jo lige smide lidt ekstra i kurven [...]
Faktisk mener Camilla at hvis det ikke havde været for hende ville jeg på nuværende tidspunkt stå i RKIFrouvne wrote:Det vidner om god økonomisk sans!Oseali wrote:...[] Problemet var at den "kun" kostede 99£ og man fik 6% rabat ved ordre over 100£ og settlers i sig selv havde udløst den høje shipping cost, så jeg kunne jo lige smide lidt ekstra i kurven [...]![]()
Android til £15 lyder jo ganske interessant. Det lugtede af at kunne være et ideelt spil og så fik det ellers nogen på puklen. Er der nogen der ved, om spillet er blevet reddet af nye versioner af reglerne eller varianter?
Jeg har gjort det til et nytårsforsæt ikke at købe spil, eller udvidelser medmindre jeg har spillet et spil minimum 15 gange inden jeg udvider det (og tager 15 spil mere inden næste udvidelse). Hvis man kigger på min BGG profil ser man også at jeg anstrenger mig lidt for at spille mere end jeg køber. Det er dog desværre kun tydeligt når jeg husker at indtaste spildata.Oseali wrote: Faktisk mener Camilla at hvis det ikke havde været for hende ville jeg på nuværende tidspunkt stå i RKIkan der godt være noget om egentlig
Har du prøvet andre 18xx spil før?Taibi wrote:Vi fik i går et par togspil ind af døren til vores introduktion til hele 18xx genren. Der er tale om 1825 unit 2 og 3 - hvor sidstnævnte er designet til kun 2 spillere. Jeg glæder mig meget til dette nye bekendtskab.
Nej, dette ville være det første.akwlinka wrote:Har du prøvet andre 18xx spil før?Taibi wrote:Vi fik i går et par togspil ind af døren til vores introduktion til hele 18xx genren. Der er tale om 1825 unit 2 og 3 - hvor sidstnævnte er designet til kun 2 spillere. Jeg glæder mig meget til dette nye bekendtskab.
Sikkert heldigt - så slap du for at spilde tid med håndboldFrouvne wrote:Netop som håndbold-kampen mellem Danmark og Sverige er ved at gå i gang ankom: Puzzle Strike og Yomi.