Muligvis - men det er først på Paypals side, jeg kan skifte. Og den ordre jeg lagde (hos 12spiele.de) på ca. 85€ ville blive 25kr dyrere, hvis jeg fastholdt Paypals(?) forslag om at betale i dkr. fremfor bankens aktuelle dagskurs. Nvm hvem og hvad - jeg ved, hvad jeg vælger fremover =)Mik wrote: Javist - men det er jo ikke PayPal der tilbyder dette, men webshoppen. F.eks. Amazon.
PayPal
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Re: PayPal
Mvh. Henrik
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Banken - er det din egen bank eller Nationalbanken? For ens egen bank har typisk en højere kurs end Nationalsbankens (min egen lægger fx. 1,5% oven i kursen)Pulazzo wrote:Og den ordre jeg lagde (hos 12spiele.de) på ca. 85€ ville blive 25kr dyrere, hvis jeg fastholdt Paypals(?) forslag om at betale i dkr. fremfor bankens aktuelle dagskurs. Nvm hvem og hvad - jeg ved, hvad jeg vælger fremover =)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Det var bankens. Men det er nu nok acceptalbelt alligevel =) Har dog ikke set efter på kontoen endnu. Kan jo være banken (Nordea, i dette tilfælde) lægger hemmelige gebyrer på en sådan transaktion, hehe. ( Det ku' ligne dem, de finansielle dæv'ler!)Gunness wrote: Banken - er det din egen bank eller Nationalbanken? For ens egen bank har typisk en højere kurs end Nationalsbankens (min egen lægger fx. 1,5% oven i kursen)
Mvh. Henrik
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det ville da være dumt. Det er jo ikke sikkert at udbyderen ændrer sin kurs lige så ofte som banken.Pulazzo wrote:Muligvis - men det er først på Paypals side, jeg kan skifte. Og den ordre jeg lagde (hos 12spiele.de) på ca. 85€ ville blive 25kr dyrere, hvis jeg fastholdt Paypals(?) forslag om at betale i dkr. fremfor bankens aktuelle dagskurs. Nvm hvem og hvad - jeg ved, hvad jeg vælger fremover =)Mik wrote: Javist - men det er jo ikke PayPal der tilbyder dette, men webshoppen. F.eks. Amazon.
Måske det ville være klogere altid at vælge den mest favorable kurs?