Sun, Sea & Sand
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Sun, Sea & Sand
Mik har fået mig "overtalt" til, at dette spil skal med i samlingen, men men men....
Kommer dette spil til danmark og til hvilken pris?
info om spillet: info
Kommer dette spil til danmark og til hvilken pris?
info om spillet: info
Danny

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Re: Sun, Sea & Sand
jeg er ved at bestille et hjem i tyskland og kan da godt bestille et ekstra, hvis de har det.
mvh
annemette
mvh
annemette

- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
ja så skete det ! Mit lille design et spil projekt , inspiret af at min bror har et resort i thailand ! Er blevet udført af andre. Sun Sea and Sand , er must have på min rader. for indtil nu lyder det så tæt på det jeg har leget med at bikse sammen ! Jeg ved ikke om jeg skal sige ØV eller Jubii!
Jonatan
Jonatan

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det norske spil Hotel Samoa udkom i foråret og har stort set samme tema/game flow. Men da det har simultan budgivining var det absolut ikke i min smag.jondifool wrote:ja så skete det ! Mit lille design et spil projekt , inspiret af at min bror har et resort i thailand ! Er blevet udført af andre. Sun Sea and Sand , er must have på min rader. for indtil nu lyder det så tæt på det jeg har leget med at bikse sammen ! Jeg ved ikke om jeg skal sige ØV eller Jubii!
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
det ved jeg ikke endnu. nu skal de først lige svare om det i det hele taget er på lager. Og hvad det koster.Foppwin wrote:Hvad er prisen Annemette?
hos Spiel Offensiv er det dog 28 euro og hos milan 26. Jeg har bestilt hos Magnus og de plejer ikke være de dyreste og har også en rimelig fragt.

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Da jeg læste Miks indlæg om spillet, blev jeg også kraftigt inspireret. Jeg forsøger dog at holde igen med spilkøbene pt, for der er liiiige et par andre ting, der skal bruges penge på først.. (ja, jeg ved, det lyder helt horribelt voksent og kedeligt
)

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Det kommer da fuldkommen an på hvad det er, der skal bruges penge på, Andrea. Sjovt nok har jeg stor tillid til, at du nok kan ødsle penge bort på noget ganske umodent og interessant!Andrea wrote:[...] for der er liiiige et par andre ting, der skal bruges penge på først.. (ja, jeg ved, det lyder helt horribelt voksent og kedeligt)

frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Taktak - tror jeg!Frouvne wrote: Det kommer da fuldkommen an på hvad det er, der skal bruges penge på, Andrea. Sjovt nok har jeg stor tillid til, at du nok kan ødsle penge bort på noget ganske umodent og interessant!

- akwlinka
- 500+ indlæg
Jeg har et ekstra stk. Sun, Sea & Sand, som jeg gerne sælger for 200,-
Jeg kommer til Consim spilmøde på Søndag. Så det kan afhentes der.

- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Det vil jeg gerne aftage, jeg ved dog ikke endnu om jeg lykkedes med at komme forbi og hente det på søndag! Opdatering på det følger !akwlinka wrote:Jeg har et ekstra stk. Sun, Sea & Sand, som jeg gerne sælger for 200,-

- akwlinka
- 500+ indlæg
jondifool wrote:Det vil jeg gerne aftage, jeg ved dog ikke endnu om jeg lykkedes med at komme forbi og hente det på søndag! Opdatering på det følger !akwlinka wrote:Jeg har et ekstra stk. Sun, Sea & Sand, som jeg gerne sælger for 200,-
Det er så foreløbig reserveret til dig.