Sun, Sea & Sand

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Sun, Sea & Sand

Post by Foppwin »

Mik har fået mig "overtalt" til, at dette spil skal med i samlingen, men men men....

Kommer dette spil til danmark og til hvilken pris?

info om spillet: info
Danny

Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Re: Sun, Sea & Sand

Post by akwlinka »

jeg er ved at bestille et hjem i tyskland og kan da godt bestille et ekstra, hvis de har det.

mvh
annemette
Image
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Been thanked: 1 time

Post by jondifool »

ja så skete det ! Mit lille design et spil projekt , inspiret af at min bror har et resort i thailand ! Er blevet udført af andre. Sun Sea and Sand , er must have på min rader. for indtil nu lyder det så tæt på det jeg har leget med at bikse sammen ! Jeg ved ikke om jeg skal sige ØV eller Jubii!

Jonatan
Image
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Post by Foppwin »

Hvad er prisen Annemette?
Danny

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

jondifool wrote:ja så skete det ! Mit lille design et spil projekt , inspiret af at min bror har et resort i thailand ! Er blevet udført af andre. Sun Sea and Sand , er must have på min rader. for indtil nu lyder det så tæt på det jeg har leget med at bikse sammen ! Jeg ved ikke om jeg skal sige ØV eller Jubii!
Det norske spil Hotel Samoa udkom i foråret og har stort set samme tema/game flow. Men da det har simultan budgivining var det absolut ikke i min smag.
Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Foppwin wrote:Hvad er prisen Annemette?
det ved jeg ikke endnu. nu skal de først lige svare om det i det hele taget er på lager. Og hvad det koster.

hos Spiel Offensiv er det dog 28 euro og hos milan 26. Jeg har bestilt hos Magnus og de plejer ikke være de dyreste og har også en rimelig fragt.
Image
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Foppwin »

Holder du mig opdateret Annemette?
Danny

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Da jeg læste Miks indlæg om spillet, blev jeg også kraftigt inspireret. Jeg forsøger dog at holde igen med spilkøbene pt, for der er liiiige et par andre ting, der skal bruges penge på først.. (ja, jeg ved, det lyder helt horribelt voksent og kedeligt ;))
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] for der er liiiige et par andre ting, der skal bruges penge på først.. (ja, jeg ved, det lyder helt horribelt voksent og kedeligt ;))
Det kommer da fuldkommen an på hvad det er, der skal bruges penge på, Andrea. Sjovt nok har jeg stor tillid til, at du nok kan ødsle penge bort på noget ganske umodent og interessant! :wink:
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Det kommer da fuldkommen an på hvad det er, der skal bruges penge på, Andrea. Sjovt nok har jeg stor tillid til, at du nok kan ødsle penge bort på noget ganske umodent og interessant! :wink:
Taktak - tror jeg! :D
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by akwlinka »

Jeg har et ekstra stk. Sun, Sea & Sand, som jeg gerne sælger for 200,-

Jeg kommer til Consim spilmøde på Søndag. Så det kan afhentes der.
Image
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Been thanked: 1 time

Post by jondifool »

akwlinka wrote:Jeg har et ekstra stk. Sun, Sea & Sand, som jeg gerne sælger for 200,-

Det vil jeg gerne aftage, jeg ved dog ikke endnu om jeg lykkedes med at komme forbi og hente det på søndag! Opdatering på det følger !
Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by akwlinka »

jondifool wrote:
akwlinka wrote:Jeg har et ekstra stk. Sun, Sea & Sand, som jeg gerne sælger for 200,-

Det vil jeg gerne aftage, jeg ved dog ikke endnu om jeg lykkedes med at komme forbi og hente det på søndag! Opdatering på det følger !

Det er så foreløbig reserveret til dig.
Image
Post Reply