Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Helle wrote:...er i virkeligheden lettet over indimellem at slippe for regelintroduktioner i retning af ... vi er så her i Italien i det 17. århundrede og vi skal være prinser, der slås for deres fædrene arv.
Jeg læser aldrig indledningen! :wink:
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Helle wrote:vi er så her i Italien i det 17. århundrede og vi skal være prinser, der slås for deres fædrene arv.
Nej, nej, nej, når vi er i Italien i det 17. århundrede, gælder det altid om at imponere Prinsen (prestige-points), helst ved at bygge en eller anden dims! ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Var på en lyntur til Tyskland med konen, hvor turen gik ind i Gandalph dernede, og jeg stod med et stort valg mellem:

Vasco De Gama, Automobile, Troyes, Glen More og Nevagador

Endte med at jeg købte Ticket to Ride cardgame, da jeg ikke rigtig kunne finde ud af om de andre spil virkelig var nogen som ville blive spillet :)
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

:roll:
Image
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Stunke »

Meget kan man sige, men spil som bliver spillet er mere givende end spil der ikke bliver spillet. :D
It's about playing games, not owning games.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Mik wrote: :roll:
:?:
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Stunke »

Jeg synes det ligner en så-tæt-på-at-købe-en-masse-fantastisk-og-så-valgte-du-den-pøllede-og-velkendte-middelvej smiley. :)
It's about playing games, not owning games.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Stunke wrote:Jeg synes det ligner en så-tæt-på-at-købe-en-masse-fantastisk-og-så-valgte-du-den-pøllede-og-velkendte-middelvej smiley. :)
De havde også cosmic encounter, men blev lidt i tvivl om hvor meget tysk ville hæmme der, men det var faktisk lidt fesent at gå derfra med zug um zug i posen i stedet for noget sejt :)
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Gunness wrote: :?:
Jeg blev blot forbløffet over at se det ene fantastiske spil blive forbigået efter det andet - til ære for et middelmådigt spil.
Men Stunke har naturligvis ret i at spil som bliver spillet er mere værd end et som ikke bliver.
Men det var nu alligevel en imponerende samling der blev afvist...! :D

... Og det har ikke noget at gøre med nedladenhed eller lignende. Smag og behag er heldigvis forskellig, og vi foretager alle valg hver gang vi køber et spil (eller ikke).
Men vi fortæller jo sjældent hvilke spil vi ikke købte, hver gang vi har købt noget.
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Mik wrote:
Jeg blev blot forbløffet over at se det ene fantastiske spil blive forbigået efter det andet - til ære for et middelmådigt spil.
Men Stunke har naturligvis ret i at spil som bliver spillet er mere værd end et som ikke bliver.

... Og det har ikke noget at gøre med nedladenhed eller lignende. Smag og behag er heldigvis forskellig, og vi foretager alle valg hver gang vi køber et spil (eller ikke).
Men vi fortæller jo sjældent hvilke spil vi ikke købte, hver gang vi har købt noget.
Åh kunne også godt have fundet på at tage en af hver :) men konen har karantæne i A-kasse, længe leve at være nyuddannet sygeplejerske og ikke kunne få job i den nærmeste fremtid, så måtte også besinde mig :) Men har læst om Troyes efter jeg kom hjem igen, og må sige at den skulle have været med hjem :)
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Mik wrote:
Jamen så er vi rørende enige ;) Det er ærgerligt at fravælge et godt spil til fordel for et mindre godt, men det er næsten mere ærgerligt bare at se det gode spil samle støv, fordi ingen i ens omgangskreds har lyst til at spille det. En fugl i hånden er bedre end ti på taget. Men jeg kan også se, at den gode Oseali har haft svært ved at skulle vælge :D
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
DMP
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by DMP »

fik Cleopatra and the Society of Architects og det danske Rising Kings med posten i går :D
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

DMP wrote:fik Cleopatra and the Society of Architects og det danske Rising Kings med posten i går :D
Det kunne være interessant at høre lidt mere om det danske Rising Kings, når du har fået det prøvet.
frouvne, administrator

Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Hvad jeg har printet i dag ????
Den nye udvidelse til Innovation (testversionen) ... mon min mand glæder sig til at se mig i dag?
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

Helle wrote:Hvad jeg har printet i dag ????
Den nye udvidelse til Innovation (testversionen) ... mon min mand glæder sig til at se mig i dag?
Det gør han da hver dag...

...men måske lidt mere i dag.
frouvne, administrator

Image
Post Reply