Jeg læser aldrig indledningen!Helle wrote:...er i virkeligheden lettet over indimellem at slippe for regelintroduktioner i retning af ... vi er så her i Italien i det 17. århundrede og vi skal være prinser, der slås for deres fædrene arv.

Jeg læser aldrig indledningen!Helle wrote:...er i virkeligheden lettet over indimellem at slippe for regelintroduktioner i retning af ... vi er så her i Italien i det 17. århundrede og vi skal være prinser, der slås for deres fædrene arv.
Nej, nej, nej, når vi er i Italien i det 17. århundrede, gælder det altid om at imponere Prinsen (prestige-points), helst ved at bygge en eller anden dims!Helle wrote:vi er så her i Italien i det 17. århundrede og vi skal være prinser, der slås for deres fædrene arv.
Mik wrote:![]()
De havde også cosmic encounter, men blev lidt i tvivl om hvor meget tysk ville hæmme der, men det var faktisk lidt fesent at gå derfra med zug um zug i posen i stedet for noget sejtStunke wrote:Jeg synes det ligner en så-tæt-på-at-købe-en-masse-fantastisk-og-så-valgte-du-den-pøllede-og-velkendte-middelvej smiley.
Jeg blev blot forbløffet over at se det ene fantastiske spil blive forbigået efter det andet - til ære for et middelmådigt spil.Gunness wrote:
Åh kunne også godt have fundet på at tage en af hverMik wrote:Jeg blev blot forbløffet over at se det ene fantastiske spil blive forbigået efter det andet - til ære for et middelmådigt spil.Gunness wrote:
Men Stunke har naturligvis ret i at spil som bliver spillet er mere værd end et som ikke bliver.
Men det var nu alligevel en imponerende samling der blev afvist...!
... Og det har ikke noget at gøre med nedladenhed eller lignende. Smag og behag er heldigvis forskellig, og vi foretager alle valg hver gang vi køber et spil (eller ikke).
Men vi fortæller jo sjældent hvilke spil vi ikke købte, hver gang vi har købt noget.
Jamen så er vi rørende enigeMik wrote:Jeg blev blot forbløffet over at se det ene fantastiske spil blive forbigået efter det andet - til ære for et middelmådigt spil.Gunness wrote:
Men Stunke har naturligvis ret i at spil som bliver spillet er mere værd end et som ikke bliver.
Men det var nu alligevel en imponerende samling der blev afvist...!
Det kunne være interessant at høre lidt mere om det danske Rising Kings, når du har fået det prøvet.DMP wrote:fik Cleopatra and the Society of Architects og det danske Rising Kings med posten i går
Det gør han da hver dag...Helle wrote:Hvad jeg har printet i dag ????
Den nye udvidelse til Innovation (testversionen) ... mon min mand glæder sig til at se mig i dag?