Chris Farrell's "2006 in Review"

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Chris Farrell's "2006 in Review"

Post by Jens_Hoppe »

Artiklen kan findes her: http://homepage.mac.com/c_farrell/games ... /2006.html

Som altid er han kritisk og velfunderet, omend jeg ikke altid er enig med ham (men oftest). Jeg mener, Um Krone und Kragen som årets næstbedste tyske spil?? :D
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 933 times

Post by Frouvne »

Jeg ved ikke, om jeg er blevet smittet af dig, Jens, men i hvert tilfælde forsøger jeg også at holde mig informeret om Chris Farrells standpunkter. Jeg er heller ikke altid enig med ham... langt fra! Fury of Dracula ville nok være det spil, på hans top 5, jeg ville fremhæve, men er også enig i din fremhævelse af Um Krone und Kragen. Om Blue Moon City virkelig er årets bedste german style spil ved jeg ikke... man kan håbe. Jeg ville nok have foreslået et andet, men Blue Moon City har givet mig et par gode førstehåndsoplevelser... og så må vi se, hvad det kan holde til.

Jeg finder det også meget interessant at Chris Farrell var så imponeret over Beowulf sidste år... det bliver jeg nødt til at teste ved lejlighed!

Jeg ved godt, at det kan være svært at bedømme, når man står midt i det, men i skrivende stund har jeg det nok også lidt som Chris Farrell; der har været mange gode spil sidste år, men kun få, der virkelig har imponeret mig! Men måske har jeg bare fået spillet for lidt og / eller det forkerte?!
frouvne, administrator

Image
Post Reply