Hvem mon der fylder år i dag?!

Hjerteligt tillykke, Andrea!
Jeg var ved at blive ubehageligt overrasket af isslag i morges, så det vil jeg nu bebrejde dig for.Andrea wrote:Jeg havde ellers bestilt en tornado og lidt andre sjove vejrfænomener i dagens anledning, men der må være et andet fødselsdagsbarn, der har opført sig pænt, for nu er der pludselig plusgrader udenfor, og det føles næsten varmt!?
Det kan meget vel tænkes - vi har da i hvert fald planer om at skulle derind.Andrea wrote:Går ud fra vi ses den 13. til chokoladefestival?
Det var alt jeg ville videAndrea wrote:Anders - jeg har tidligt fri i dag, så der er godt gang i kagebagningen
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
Gunness var forbi, så dit ønske gik i opfyldelseStony wrote:Stort tillykke med dagen, og ønsker om at Roskilde og omegn her til aften får besøg af mindst en enkelt af apokalysens ryttere.
Er det nu man skal være beæret?Andrea wrote:Gunness var forbi, så dit ønske gik i opfyldelse