Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
To ting smelter sammen, de populære living card games fra Fantasy Flight Games hvor spillet løbende udkommer med små pakker med faste kort i, og de populære spil om samarbejde som de sidste 5 år har haft en storhedstid med Arkham Horror, Pandemic, Ghost Stories for at nævnte nogle enkelte. Produktet af sammensmeltningen er blevet til:
The Lord of the rings: the card game, er et kortspil hvor 1-2 (1-4 hvis man hare 2 core sæts) samarbejder om at løse farlige quests, tage ud på spændende eventyr, møde hjælpe somme allies og farlige monster.
Hvis du vil være bland nogle af de første til at prøve spillet, har du allerede nu mulighed for at forudbestille det hos os. Vi får 10 kopier hjem så hurtigt vi kan, og hvis du forudbestiller en af disse så sender vi GRATIS den første adventure pack til dig når denne udkommer (værdi 109,-).
Mange tak, som tidligere nævnt forventer jeg selv mig ret meget af spillet. De videoer som du jo også har linket til andet sted, har ikke gjort mine forventninger mindre til spillet. Jeg synes illustrationerne er flotte og virker utrolig stemningsfuldt og gennemført. Hvis diverse rygter eller taler sendt, så har det jo også taget en 3-4 mdr. ekstra at få lavet, da de første udgaver af produktionen ikke levede op FFGs standard og forventninger. Så må tiden se om det har været vente tiden værd.
En bemærkning er at de første 10 er revet væk, men vi har bestilt 10 ekstra hjem nu (selvfølgelig med samme tilbud), men jeg vil stadig kun anbefale folk at få det forudbestilt asap, da jeg har en forvetning om at first print run godt kunne være væk hurtigere end Mansions of Madness var det fra FFG.
OG de første 22 kopier er solgte, jeg har sat min egen preorder op til 30 stk. så der er pt. lidt flere kopier der kan bestilles nu.
Som en lille added bonus kan jeg afsløre at vi regner med at tilbyde alle der køber Lord of The Rings kortspillet fra os, at få tilsendt Adventure packs fragt frit når de begynder at udkomme (efter alle der har preordered selvfølgelig får den først sendt helt gratis) ).
Lige nu lyder det til at den udkommer medio/primo juni. Hvis jeg er tilpas uheldig så udkommer den mens vi er afsted til Origns. Jeg skal dog gøre alt hvad jeg kan for de bliver sendt til de folk der venter på den alligevel.