Carsten wrote:Jeg kommer desværre til at melde fra, da jeg er forhindret den pågældende weekend

Ærgeligt. Bedre held næste år.
Jeg vil så småt begynde at udarbejde et skema, hvor folk kan plotte spil ind, som de gerne vil introducere. Det må være op til dem der introducerer spillet, at få det sat på kalenderen på et bestemt tidspunkt. Derefter kan folk så tilmelde sig de spil de gerne vil sikre sig en plads til.
Jeg regner med at tilbyde at introducere Runewars. Jeg regner med at det vil blive lørdag efter aftensmaden, at jeg smider det på bordet. Det er et af de længere spil, og jeg vil ikke blive overrasket om det går hen og blive over midnat før spillet er afsluttet. Der kan være op til fire deltagere i alt, så det giver tre ledige pladser. Skulle der være bredere interesse for spillet, kan det være vi kan arrangere et eksemplar mere, og så kan jeg forsøge at forklare regler for begge borde på een gang.
Desuden vil jeg i år forsøge helt at "outsource" madlavningen til aftensmaden lørdag. Så hvis nogen har mod på at tage sådan en opgave, regner jeg med at tre forskellige personer hver især laver mad til cirka otte-ti personer. Så burde vi være dækket ind. Det vil så være rart om vi kan koordinere lidt, så der ikke står tre personer på samme tid og gør krav på hele køkkenet. Sidste år lavede jeg mad hjemmefra, som så "bare" skulle lunes, og så skulle der koges nogle ris. Helle lavede det meste af forarbejdet hjemme, og der skulle laves lidt i hytten inden det var helt klar. Tobias valgte at gå i køkkenet og lave hele arbejdet på selve dagen. Så folk foretrække forskellige løsninger. Det skal naturligvis ikke koste folk noget, så hvis blot man gemmer kvitteringerne, så dækker jeg naturligvis det hele ud af de penge folk har betalt for at være med.