I anledning af den forestående Djengis Con er der blevet suppleret en smule op på hylderne, så der kan blive lejlighed til at prøve nogle nye ting: King of Tokyo, Escape from the Aliens in Outer Space, Biblios, Summoner Wars: Jungle Elves Faction Deck, Summoner Wars: Grungor's Charge Reinforcement Pack og Death Moon.
Jeg fik udleveret Shogun og Cold War på DC. Ingen af spillene er synderligt nye, men forhåbentlig er de stadig underholdende
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Stony wrote:Efter at have haft spillet på radaren i et stykke tid, brød jeg sammen og lavede en pre-order på Space Empires: 4X
Du har forudbestilt et slå-på-hinanden multiplayer-spil med terninger??!
Ja, tro det eller lade være. Og hvis jeg skal være helt ærlig, er det også nogle lidt alternative årsager der ligger til grund for erhvervelsen. Jeg regner ærligt talt ikke med at få det spillet ret meget, men jeg ser det lidt som det at købe en bog for at lære noget. Jeg leger selv med noget lignende, og vil gerne blive klogere på hvordan en række ting er gjort, og spillet skulle netop være barberet ned regelmæssigt (gjort mere strømlinet) samtidig med at der er plads til et stort tech-træ. Den kombination er jeg interesseret i at kigge nærmere på. Hånden på hjertet, så ved jeg ikke hvor meget jeg vil få det spillet. Prøves skal det da, men så bliver det måske solgt igen lige efter. Det må tiden vise.
Jens_Hoppe wrote:Netop ankommet fra amazon.de er Pantheon og Take It Easy.
Hvordan kan det være, at du valgte Take it easy og ikke Take it to the limit? Er der noget jeg ikke ved?
Take It Easy er købt som potentielt familiespil (dvs. noget børnene også kan være med til), hvor jeg regner med at det er lettere at gå til (og hurtigere) end TITTL. Jeg har tidligere ejet TITTL og har spillet det nede i KBK, og som "gamer-spil" var jeg ikke imponeret af det (for nu at formulere det diplomatisk ).
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
En pakke fra Milan-Spiele indeholdene: The Lord of the Rings: The Card Game Olympus (Stratelibri)
Begge indkøbt fordi jeg er nødt til at have spillet dem inden vi vælger årets spil til International Gamers Award
samt Avanti og Water Lily,som begge er indkøbt efter favorable anmeldelser i spielbox.
Begge er familiespil, som måske kunne have interesse til Rubicon, så de skal lige prøves.