Køb på BGG

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Køb på BGG

Post by Sir William »

Har fundet en italiener på BGG som har et rimelig stort udvalg af spil.

F.eks.
7 Wonders for €35
Glen More €22
Innovation €25

Synes umiddelbart det virker billigt

Forsendelse €15 - €20

Kan der være billigere at købe spil via BGG eller er lidt hip som hap i forhold til ebay eller andre netsider?
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Re: Køb på BGG

Post by Helle »

http://www.12spiel.de/advanced_search_r ... =glen+more

Her kan du købe det fra nyt - og forsendelsen er 10 Euro.
Så de priser han har er sådan set bare ny priser ... er det ikke?
Altså hvis man køber i udlandet.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Ja, kan se der ikke var så meget at spare.

Ud fra profilen, så var det nye priser. Antog det var en der havde en "butik" i Italien og brugte BGG til at gøre reklame.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Sir William wrote:Ja, kan se der ikke var så meget at spare.

Ud fra profilen, så var det nye priser. Antog det var en der havde en "butik" i Italien og brugte BGG til at gøre reklame.
Aha...
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Nå ja, det var primært hans pris for Innovation der trak min opmærksomhed.

Har ikke kunne finde det så mange steder og det så altså ganske spændende ud på DC. Nåede desværre bare aldrig at prøve det, men kan forstå at det er godt for 2 personer.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Sir William wrote:Nå ja, det var primært hans pris for Innovation der trak min opmærksomhed.

Har ikke kunne finde det så mange steder og det så altså ganske spændende ud på DC. Nåede desværre bare aldrig at prøve det, men kan forstå at det er godt for 2 personer.
Du kan købe mit eksemplar til en rimelig pris!
Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Sir William wrote:Nå ja, det var primært hans pris for Innovation der trak min opmærksomhed.

Det er ret kaotisk, men du skal være velkommen til at komme forbi en dag, og spille, hvis du har mod på at køre til Hellerup.
Jeg har skrevet lidt om spillet på dansk, som jeg kan sende til dig, hvis du vil vide mere ...
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Helle wrote: Det er ret kaotisk, men du skal være velkommen til at komme forbi en dag, og spille, hvis du har mod på at køre til Hellerup.
Jeg har skrevet lidt om spillet på dansk, som jeg kan sende til dig, hvis du vil vide mere ...
Det med det danske kan jeg ikke takke nej til og inviationen heller ikke. Får bil i juni måned, så det gør det hele meget nemmere når det gælder sådanne ting.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Sir William wrote:
Helle wrote: Det er ret kaotisk, men du skal være velkommen til at komme forbi en dag, og spille, hvis du har mod på at køre til Hellerup.
Det med det danske kan jeg ikke takke nej til og inviationen heller ikke. Får bil i juni måned, så det gør det hele meget nemmere når det gælder sådanne ting.
:D
Sådan er jeg - helt umulig at sige nej til .... or not!
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Henrik Madsen »

Mik wrote:

Du kan købe mit eksemplar til en rimelig pris!
Nu vil jeg ikke hugge det fra William, men jeg er også interesseret i det.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Henrik Madsen wrote:Nu vil jeg ikke hugge det fra William, men jeg er også interesseret i det.
Ja, mange tak. Der er nu allerede en længere venteliste udover Sir William.
Så måske var det dumt af mig at love ham det til en *rimelig* pris - men det skal jo ikke komme ham til skade.

Tak til alle for interessen!
Image
Post Reply