Køb på BGG
- Sir William
- 1000+ indlæg
Køb på BGG
Har fundet en italiener på BGG som har et rimelig stort udvalg af spil.
F.eks.
7 Wonders for €35
Glen More €22
Innovation €25
Synes umiddelbart det virker billigt
Forsendelse €15 - €20
Kan der være billigere at købe spil via BGG eller er lidt hip som hap i forhold til ebay eller andre netsider?
F.eks.
7 Wonders for €35
Glen More €22
Innovation €25
Synes umiddelbart det virker billigt
Forsendelse €15 - €20
Kan der være billigere at købe spil via BGG eller er lidt hip som hap i forhold til ebay eller andre netsider?
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Re: Køb på BGG
http://www.12spiel.de/advanced_search_r ... =glen+more
Her kan du købe det fra nyt - og forsendelsen er 10 Euro.
Så de priser han har er sådan set bare ny priser ... er det ikke?
Altså hvis man køber i udlandet.
Her kan du købe det fra nyt - og forsendelsen er 10 Euro.
Så de priser han har er sådan set bare ny priser ... er det ikke?
Altså hvis man køber i udlandet.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Ja, kan se der ikke var så meget at spare.
Ud fra profilen, så var det nye priser. Antog det var en der havde en "butik" i Italien og brugte BGG til at gøre reklame.
Ud fra profilen, så var det nye priser. Antog det var en der havde en "butik" i Italien og brugte BGG til at gøre reklame.
- Helle
- 5000+ indlæg
Aha...Sir William wrote:Ja, kan se der ikke var så meget at spare.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Nå ja, det var primært hans pris for Innovation der trak min opmærksomhed.
Har ikke kunne finde det så mange steder og det så altså ganske spændende ud på DC. Nåede desværre bare aldrig at prøve det, men kan forstå at det er godt for 2 personer.
Har ikke kunne finde det så mange steder og det så altså ganske spændende ud på DC. Nåede desværre bare aldrig at prøve det, men kan forstå at det er godt for 2 personer.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Du kan købe mit eksemplar til en rimelig pris!Sir William wrote:Nå ja, det var primært hans pris for Innovation der trak min opmærksomhed.
- Helle
- 5000+ indlæg
Det er ret kaotisk, men du skal være velkommen til at komme forbi en dag, og spille, hvis du har mod på at køre til Hellerup.Sir William wrote:Nå ja, det var primært hans pris for Innovation der trak min opmærksomhed.
Jeg har skrevet lidt om spillet på dansk, som jeg kan sende til dig, hvis du vil vide mere ...
- Sir William
- 1000+ indlæg
Det med det danske kan jeg ikke takke nej til og inviationen heller ikke. Får bil i juni måned, så det gør det hele meget nemmere når det gælder sådanne ting.Helle wrote: Det er ret kaotisk, men du skal være velkommen til at komme forbi en dag, og spille, hvis du har mod på at køre til Hellerup.
Jeg har skrevet lidt om spillet på dansk, som jeg kan sende til dig, hvis du vil vide mere ...
- Helle
- 5000+ indlæg
Sir William wrote:Det med det danske kan jeg ikke takke nej til og inviationen heller ikke. Får bil i juni måned, så det gør det hele meget nemmere når det gælder sådanne ting.Helle wrote: Det er ret kaotisk, men du skal være velkommen til at komme forbi en dag, og spille, hvis du har mod på at køre til Hellerup.

Sådan er jeg - helt umulig at sige nej til .... or not!
-
- 100+ indlæg
Nu vil jeg ikke hugge det fra William, men jeg er også interesseret i det.Mik wrote:Du kan købe mit eksemplar til en rimelig pris!Sir William wrote:Nå ja, det var primært hans pris for Innovation der trak min opmærksomhed.

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Ja, mange tak. Der er nu allerede en længere venteliste udover Sir William.Henrik Madsen wrote:Nu vil jeg ikke hugge det fra William, men jeg er også interesseret i det.
Så måske var det dumt af mig at love ham det til en *rimelig* pris - men det skal jo ikke komme ham til skade.
Tak til alle for interessen!