Et par spil til salg
Et par spil til salg
Jeg har et par spil til salg, der har svært ved at finde vej til spisebordet … Inspireret af Stony er der en A og B liste. Så - når man køber fra A, vælges der gratis et spil fra B.
Alle er tip-top, aldrig spillet eller spillet få gange:
A liste
Exalted: War for the Throne (åbnet, aldrig spillet), kr. 175,00
Prophecy, kr. 175,00
Panzer General: Allied Assault, kr. 200,00
Doom (DK), kr. 225,00
Warrior Knights + expansion (Crown and Glory), kr. 200,00
Talisman (fourth edition) + upgrade pack, kr. 200,00
Castle Panic, kr. 100,00 kr.
B liste
Castle
Citadels
En Garde
Family Business
Lost Cities
Risk (DK)
Spil kan afhentes i Birkerød. Ved fremsendelse betaler køber alle leveringsomkostninger.
Alle er tip-top, aldrig spillet eller spillet få gange:
A liste
Exalted: War for the Throne (åbnet, aldrig spillet), kr. 175,00
Prophecy, kr. 175,00
Panzer General: Allied Assault, kr. 200,00
Doom (DK), kr. 225,00
Warrior Knights + expansion (Crown and Glory), kr. 200,00
Talisman (fourth edition) + upgrade pack, kr. 200,00
Castle Panic, kr. 100,00 kr.
B liste
Castle
Citadels
En Garde
Family Business
Lost Cities
Risk (DK)
Spil kan afhentes i Birkerød. Ved fremsendelse betaler køber alle leveringsomkostninger.
Last edited by peskjens on Fri Oct 28, 2011 9:19 am, edited 3 times in total.
- Gregaria
- 100+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Re: Et par spil til salg
Ohøj fra Virum.
Dit Duel in the Dark - er det første eller anden udgave? Anden udgave er fra 2009 og inkluderer 9 mini-udvidelser?
Dit Duel in the Dark - er det første eller anden udgave? Anden udgave er fra 2009 og inkluderer 9 mini-udvidelser?
Ohøj fra Birkerød!
Har ikke hørt om en udgave fra 2009. Hos Faraos kan du p.t. købe Basic udgaven (min) til kr. 379,00. Endvidere har de tre expansions til henholdsvis kr. 130,00, kr. 130,00 og kr. 250,00.
Har ikke hørt om en udgave fra 2009. Hos Faraos kan du p.t. købe Basic udgaven (min) til kr. 379,00. Endvidere har de tre expansions til henholdsvis kr. 130,00, kr. 130,00 og kr. 250,00.
Gregaria wrote:Ohøj fra Virum.
- Gregaria
- 100+ indlæg
Okay, jeg så den på Boardgamegeek og tænkte at det så interessant ud med en udgave med alle expansions. Efter at have læst op på det ligner det ikke et spil jeg normalt ville falde for, men min kone er meget glad for spil omhandlende anden verdenskrig, så jeg er frisk.
Jeg bor som sagt i Virum, og har ikke bil - kommer du i nærheden en aften i næste uge, ellers kan jeg cykle op og hente det fx enten mandag eller tirsdag aften/eftermiddag?
Hygge herfra.
Jeg bor som sagt i Virum, og har ikke bil - kommer du i nærheden en aften i næste uge, ellers kan jeg cykle op og hente det fx enten mandag eller tirsdag aften/eftermiddag?
Hygge herfra.
peskjens wrote:Ohøj fra Birkerød!
Jeg har en aftale i Holte tirsdag aften og kan godt lige komme forbi dig først. Bliver mellem 19.35 - 19.45, lidt afhængig af, hvor du bor.
Send mig lige din adresse i en PB.
Send mig lige din adresse i en PB.
Gregaria wrote:Okay, jeg så den på Boardgamegeek og tænkte at det så interessant ud med en udgave med alle expansions. Efter at have læst op på det ligner det ikke et spil jeg normalt ville falde for, men min kone er meget glad for spil omhandlende anden verdenskrig, så jeg er frisk.
Hygge herfra.
peskjens wrote:Ohøj fra Birkerød!
Ærgerligt - det koster kr. 225,00

weilmann wrote:Jeg vil gerne give 200 for Battlestar Galactica...
-
Nogen idé om hvad det koster at sende Battlestar Galactica? 225kr lyder som en fornuftig pris, men der er rimelig langt fra Kolding til Birkerød. Hvis det kan sendes for under 50kr (så det bliver max 275kr alt i alt) kunne jeg godt være interesseret. Hvis prisen løber højere op kan det slet ikke svare sig, da jeg ofte er i Århus hvor jeg kan få det til 299 i GunZone.
Tja, tror ikke, at det kan sendes for under kr. 50,00. Måske kr. 58,00 som brev. Der skal også købes en kasse eller noget til det, så det mener jeg alt i alt ikke kan lade sig gøre.
Men du er velkommen til at kigge forbi, så giver jeg en kop kaffe
Lige nu vil jeg ikke sætte prisen ned på spillet, da jeg synes, at prisen er særdeles fair. Måske senere - eller også bestemmer jeg mig for, at NU skal det spilles ...
Men du er velkommen til at kigge forbi, så giver jeg en kop kaffe

Lige nu vil jeg ikke sætte prisen ned på spillet, da jeg synes, at prisen er særdeles fair. Måske senere - eller også bestemmer jeg mig for, at NU skal det spilles ...

mortenfriis wrote:Nogen idé om hvad det koster at sende Battlestar Galactica? 225kr lyder som en fornuftig pris, men der er rimelig langt fra Kolding til Birkerød. Hvis det kan sendes for under 50kr (så det bliver max 275kr alt i alt) kunne jeg godt være interesseret. Hvis prisen løber højere op kan det slet ikke svare sig, da jeg ofte er i Århus hvor jeg kan få det til 299 i GunZone.
-
Ja, det er der jo desværre ikke noget at gøre ved. Synes som sagt også at 225kr er en rigtig fornuftig pris, så forstår godt at du ikke er klar på at sætte den ned. Jeg sender dig lige en besked hvis jeg kommer forbi Sjælland i den nærmeste fremtid, men ellers må jeg nok desværre springe over i denne omgang.
- Gregaria
- 100+ indlæg
Du siger bare til hvis du vil have en gennemgang af Battlestar Galactica i morgen når du kommer forbi med Duel in the Dark, da jeg er stor fan af spillet og har afholdt et par turneringer i det, bl.a. på Viking-Con. Så jeg har forklaret reglerne før 

Tak for tilbudet - kommer kl. 18.00
Har faktisk spillet BG ved en enkelt lejlighed, inden jeg selv købte spillet. Har i øvrigt også set hele serien på DVD. Hele tiden er der dog kommet andre spil ind fra sidelinien, så BG hele tiden har været i venteposition.
Vi ses (som aftalt).

Har faktisk spillet BG ved en enkelt lejlighed, inden jeg selv købte spillet. Har i øvrigt også set hele serien på DVD. Hele tiden er der dog kommet andre spil ind fra sidelinien, så BG hele tiden har været i venteposition.
Vi ses (som aftalt).
Gregaria wrote:Du siger bare til hvis du vil have en gennemgang af Battlestar Galactica i morgen når du kommer forbi med Duel in the Dark, da jeg er stor fan af spillet og har afholdt et par turneringer i det, bl.a. på Viking-Con. Så jeg har forklaret reglerne før
peskjens wrote:Tja, tror ikke, at det kan sendes for under kr. 50,00. Måske kr. 58,00 som brev. Der skal også købes en kasse eller noget til det, så det mener jeg alt i alt ikke kan lade sig gøre.
Men du er velkommen til at kigge forbi, så giver jeg en kop kaffe![]()
Lige nu vil jeg ikke sætte prisen ned på spillet, da jeg synes, at prisen er særdeles fair. Måske senere - eller også bestemmer jeg mig for, at NU skal det spilles ...![]()
mortenfriis wrote:Nogen idé om hvad det koster at sende Battlestar Galactica? 225kr lyder som en fornuftig pris, men der er rimelig langt fra Kolding til Birkerød. Hvis det kan sendes for under 50kr (så det bliver max 275kr alt i alt) kunne jeg godt være interesseret. Hvis prisen løber højere op kan det slet ikke svare sig, da jeg ofte er i Århus hvor jeg kan få det til 299 i GunZone.
Nu blev det ikke relevant alligevel, men kan afsløre at en pakke (under 10kg) kan sendes for kun 60 kroner, hvis modtager har en døgnpost-aftale med Post DK, og afsender har adgang til at kunne sende fra en døgnpost. Så er der sporing på for kun 2 kroner mere ~ bare et tip.
Aha - tak for info. Men så er der lige det med den døgnpostaftale ....
Brichs wrote:peskjens wrote:Tja, tror ikke, at det kan sendes for under kr. 50,00. Måske kr. 58,00 som brev. Der skal også købes en kasse eller noget til det, så det mener jeg alt i alt ikke kan lade sig gøre.
Men du er velkommen til at kigge forbi, så giver jeg en kop kaffe![]()
Lige nu vil jeg ikke sætte prisen ned på spillet, da jeg synes, at prisen er særdeles fair. Måske senere - eller også bestemmer jeg mig for, at NU skal det spilles ...![]()
Nu blev det ikke relevant alligevel, men kan afsløre at en pakke (under 10kg) kan sendes for kun 60 kroner, hvis modtager har en døgnpost-aftale med Post DK, og afsender har adgang til at kunne sende fra en døgnpost. Så er der sporing på for kun 2 kroner mere ~ bare et tip.
Tak for handlen til Gregaria, som har overbevist mig om, at jeg ikke bør sælge mit Battlestar Galactica. Så det gør jeg så ikke. Til gengæld må jeg se at få det spillet.
Ellers er priserne justeret på de tilbageværende spil.
Ellers er priserne justeret på de tilbageværende spil.