Ja, det kan godt blive små-dyrt. Men hvis man holder sig til at bestille, når der er tilbud, der inkluderer gratis transport og afslutter hver enkelt handel for sig, så kan man jo sørge for at holde sig under den magiske grænse, så man slipper for Post Danmarks gebyrer. Jeg har endnu ikke oplevet, at ArtsCow har slået nogle af mine ordrer sammen og samsendt selvom jeg har bestilt flere ting lige efter hinanden.Gunness wrote:Tak for linket. Det kan hurtigt blive en dyr omgang
Men rart med en geeklist, der kan bruges til noget.
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 936 times
Re: Hvad har du købt idag?
frouvne, administrator

- Sir William
- 1000+ indlæg
Har fået fat i en udgave af "Innovation", så nu skal der læses regler og også lige kigge på Helles review endnu en gang.
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Glæd dig. Der er meget sjov i den lille kasse !!!Sir William wrote:Har fået fat i en udgave af "Innovation", så nu skal der læses regler og også lige kigge på Helles review endnu en gang.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Ja, skal nok ikke blive snydt af størrelsen. Jo større, jo bedre, er jo ikke altid en garanti. En meget lille æske og når jeg så åbnede den, så var du kun halv fuld.larkin wrote:Glæd dig. Der er meget sjov i den lille kasse !!!Sir William wrote:Har fået fat i en udgave af "Innovation", så nu skal der læses regler og også lige kigge på Helles review endnu en gang.
Men glæder mig!!
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Ellers kigger du bare forbi til en introduktion ....Sir William wrote:Ja, skal nok ikke blive snydt af størrelsen. Jo større, jo bedre, er jo ikke altid en garanti. En meget lille æske og når jeg så åbnede den, så var du kun halv fuld.larkin wrote:Glæd dig. Der er meget sjov i den lille kasse !!!Sir William wrote:Har fået fat i en udgave af "Innovation", så nu skal der læses regler og også lige kigge på Helles review endnu en gang.
Men glæder mig!!
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Så er der jo plads til udvidelserne!Sir William wrote:Ja, skal nok ikke blive snydt af størrelsen. Jo større, jo bedre, er jo ikke altid en garanti. En meget lille æske og når jeg så åbnede den, så var du kun halv fuld.
Glemte at sige til dig at den lille æske som kortene står i, i virkeligheden er en divider, som skal stå med den lukkede side opad for at adskille æsken i to rum til kortene. Men de få kort sejlede rundt, så jeg valgte at vende bunden i vejret på den og lægge dem alle deri...

- Sir William
- 1000+ indlæg
Kan da ikke beklage mig over varen, syntes det er smart at lade dem stå i den lille æske frem for at skulle sætte en elastik rundt om.Mik wrote:Så er der jo plads til udvidelserne!Sir William wrote:Ja, skal nok ikke blive snydt af størrelsen. Jo større, jo bedre, er jo ikke altid en garanti. En meget lille æske og når jeg så åbnede den, så var du kun halv fuld.
Glemte at sige til dig at den lille æske som kortene står i, i virkeligheden er en divider, som skal stå med den lukkede side opad for at adskille æsken i to rum til kortene. Men de få kort sejlede rundt, så jeg valgte at vende bunden i vejret på den og lægge dem alle deri...
De der ark der lå ved, går jeg ud fra var en ekstra service fra din side.

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Ja, det er nogle bedre player aids end de officielle.
Faktisk er de små unødvendige, og vi har brugt det nye store skema i stedet for det officielle.
Men du finder nok selv ud af hvad der virker bedst for dig.
Faktisk er de små unødvendige, og vi har brugt det nye store skema i stedet for det officielle.
Men du finder nok selv ud af hvad der virker bedst for dig.
- Mik
- 2500+ indlæg
Alan Moon's gamle spil Das Amulet fra 2001 ankom med post fra min brugtspilsforhandler i England. Så det glæder jeg mig til at få prøvet igen efter 10 år.
Jeg købte aldrig Goldsieber-udgaven da Face-2-Face netop var starteet, og det var deres erklærede mål at udgive en engelsk udgave af spillet. Og med tekst på 33 kort ville det være en fordel at vente på den engelske udgave. men af en eller anden grund fik de aldrig taget sig sammen til at udgive det, og da Larry Whalen desværre måtte lukke sit firma pga. sygdom sidste år måtte jeg se i øjnene at jeg ligeså godt kunne købe den tyske udgave.
Og ankom det nyeste nummer af spielbox, med spil #2 fra Martin Wallace: Schiefer (Skiffer).
det ser spændende ud, og er forhåbentligt uden fejl.
Iøvrigt er der nu errata til togspillet: der er lavet to broforbindelser ude vestpå, så man ikke længere kan blive afskåret fra at bygge derude. Men om jeg nogenside gider spille dette spil igen, er dog tvivlsomt.
Jeg købte aldrig Goldsieber-udgaven da Face-2-Face netop var starteet, og det var deres erklærede mål at udgive en engelsk udgave af spillet. Og med tekst på 33 kort ville det være en fordel at vente på den engelske udgave. men af en eller anden grund fik de aldrig taget sig sammen til at udgive det, og da Larry Whalen desværre måtte lukke sit firma pga. sygdom sidste år måtte jeg se i øjnene at jeg ligeså godt kunne købe den tyske udgave.
Og ankom det nyeste nummer af spielbox, med spil #2 fra Martin Wallace: Schiefer (Skiffer).
det ser spændende ud, og er forhåbentligt uden fejl.

Iøvrigt er der nu errata til togspillet: der er lavet to broforbindelser ude vestpå, så man ikke længere kan blive afskåret fra at bygge derude. Men om jeg nogenside gider spille dette spil igen, er dog tvivlsomt.
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Købte i går Carcassonne 10th ed., den der ligner en carcassonne mand, og måtte selvfølgelig også have den lille udvidelse med gennemsigtige brikker med.
Det blev også til Small World Underground, så må vi se om jeg får sat mig ind i reglerne inden Rubi-Con.
Og den "nye" Dominion udvidelse blev det også.
Derudover fik jeg første portion af Guldbikkenspillene i går, så aftenen gik med at samle legospil. Men de høre vel ikke til i denne tråd.
Det blev også til Small World Underground, så må vi se om jeg får sat mig ind i reglerne inden Rubi-Con.
Og den "nye" Dominion udvidelse blev det også.
Derudover fik jeg første portion af Guldbikkenspillene i går, så aftenen gik med at samle legospil. Men de høre vel ikke til i denne tråd.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 936 times
Small World Underground er også blevet taget med hjem til Hellerup.
frouvne, administrator

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Hvornår skal vi spilteste?akwlinka wrote:Derudover fik jeg første portion af Guldbikkenspillene i går, så aftenen gik med at samle legospil. Men de høre vel ikke til i denne tråd.
- Mik
- 2500+ indlæg

The Struggle for Catan, som er et hurtigt kortspil for 3-4 spillere (eller op til 6 med to sæt).
Om det så også er sjovt vil tiden vise. Der er i hvert fald masser af mulighed for at stjæle fra hinanden!
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg er gået i gangLarsine wrote:Hvornår skal vi spilteste?akwlinka wrote:Derudover fik jeg første portion af Guldbikkenspillene i går, så aftenen gik med at samle legospil. Men de høre vel ikke til i denne tråd.

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 721 times
- Been thanked: 841 times
For nylig blev det til The Resistance og Dominant Species fra Cosimshop (det sidste er teknisk set en gave til min kone, men jeg er ikke så smålig med ejerskabet
)
I dag modtog jeg Ideology: The War of Ideas og Ascending Empires fra Cool Stuff Inc. Nu er jeg spændt på, hvor meget "sjov" jeg får ud af at få spillepladen til AE til at fungere...

I dag modtog jeg Ideology: The War of Ideas og Ascending Empires fra Cool Stuff Inc. Nu er jeg spændt på, hvor meget "sjov" jeg får ud af at få spillepladen til AE til at fungere...
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI