Efterhånden som iPhones og iPads bliver mere og mere udbredte, er der også flere og flere der spiller konversioner af brætspil på dem.
Dem der har lyst til at spille med andre kan skrive sig ind i tråden her - eventuelt med hvilke spil, de spiller.
Gamecenternavn: Brichs
Spiller følgende: Carcassonne, Ascension: Chronicle of the Godslayer
Er både glad for livespil og tag-en-tur-og-vent-til-du-har-pause-på-arbejdet-næste-gang-spil
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Så har jeg fire gamecenter venner, og har fået spillet en del carcassonne og ascension, og det fungerer bare. Er der andre herinde der har gamecenter kontoer der har lyst til at spille online så kom frisk.
Har lige installeret Puerto Rico, men der er plads til forbedringer. AI'en er dårlig, og der er ikke meget direkte hjælp at hente i spillet. Så skal man slå op i reglerne og almanakken, som er med i spillet, men alligevel. Lidt mouse-over action havde pyntet. Nu er det kun 1.0 så mon ikke det kommer. Ellers må man håbe på lidt live spiller, der vil spille Puerto rico, det er også en mulighed.
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Har spillet N.hex og Asc: godslayer. Er i gang med puzzle udgaven er N.hex.
Jeg kan faktisk godt lide Asc. Synes det fingere rigtig godt og giver god underholdning. Jeg spiller kun lite udgaven. Er det muligt at gøre AI til hard i købe udganven. Jeg synes ikke at medium er så nem.
Jeg kan faktisk godt lide Asc. Synes det fingere rigtig godt og giver god underholdning. Jeg spiller kun lite udgaven. Er det muligt at gøre AI til hard i købe udganven. Jeg synes ikke at medium er så nem.
Foppwin er mit gamecenter navn.
HArd er ikke blevet lavet færdig endnu, heller ikke i købe-udgaven. Det kommer dog, siger de.
Foppwin er mit gamecenter navn.
Jeg har Settlers von Catan, hvis det er det du mener. Spiller det en del, og får rimelig tit tæsk. Har også købt seefahrer