Lord Of the Rings: The Card games - Regel spørgsmål

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Re: Lord Of the Rings: The Card games - Regel spørgsmål

Post by Mikkel »

Jeg spillede "Passage throygh Mirkwood" og jeg trak til sidst 3B. Og der kan man ikke vinde før man har fundet og dræbt Ungoliants Spawn. Og for at få det kort frem(eller generalt bare kort) fra drawpile når der nu er tomt både i staging-area og der heller ikke er noget location-kort, så er man vel nødt til at queste?

Som sagt, så skulle jeg finde Ungoliants Spawn - så hvis nu at Ungoliants Spawn var blevet brugt som et shadow-kort på et tidspunkt og røget tilbage i discardpilen, så er jeg vel nødt til at spille videre indtil at drawpilen var løbet igennem og så blande(og så stærkt håbe på at den ligger i toppen! :D )

Event-kort: Kan event-kort spilles under alle faser? Og er der et max for hvor mange man må spille pr omgang?

EDIT: Kom lige på et spørgsmål mere:
Når man kigger på quest-kortet, så ser man 3 eller fire ikoner (Scenario Symbol) og et af dem er omringet af en cirkel og forstøret i forhold til de andre ikoner. Skal man lægge noget i at det ene er større end de andre?
Og - når man forbereder encounter-deck'et, så bruger man alle de kort som har det symbol som er på quest-kortet, inkl. det som er forstørret?

På forhånd tak :)

Mvh
Spørge-Jørgen
Image
Post Reply