Angående det med flot stand - jeg var modig og købte et kortspil, og jeg var meget imponeret over stand af kort. Der må man som regel være lidt flexibel - men der var flotte hjørner og skarpe hjørner på kortene stadig væk..... Det lyder næsten som en reklame
Jesper wrote:Hvis dit mål er at komme ned på 100, hvad så med at sætte alle 126 til salg, og så vil jeg garantere at der efter kort tid kun er 100 tilbage.
Det kommer vist an på så meget. Pris f.eks. Men du skal være velkommen til at byde på et fuldstændig vilkårligt af mine spil. Også dem jeg ikke har sat til salg her. Hvis du byder højt nok, er jeg til at forhandle med.
Jeg kan hverken se det på æsken eller i regelbogen, men jeg kan læse mig til at der på et tidspunkt blev udgivet en version, hvor alle meeples i spillet lignede dem fra Carcassonne, og sidenhen en ny version hvor dette ikke længere var tilfældet. Meeples i denne udgave er ikke længere som dem man finder i Carcassonne. Det er den udgaven fra Eggertspiele, som inkluderer engelske regler og har engelsk kort på den ene side og tysk på den anden.
Jens_Hoppe wrote:Nu skal vi være søde ved stakkels Stony... 100 spil er ingenting.
Hvis jeg nu kombinerer ovenstående statement med denne BGG-tråd - får jeg så overbevist kæresten om, at vi slet ikke har for mange spil - snarere tværtimod?
Og så vil jeg derudover tilføje, at Stony er en fin fyr at handle med
Jeg kan godt lide bymuren og vagterne. Det giver en anden fornemmelse af by og klaustrofobi. Hvis dit mål er at komme ned på 100, hvad så med at sætte alle 126 til salg.