Tomb Cryptmaster

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Duckling

Tomb Cryptmaster

Post by Duckling »

Fuldstændigt som nyt. Kortene er sleevet men ellers næsten urørte. Spillet blev ikke modtaget som forventet derfor sælges det igen (under en måned gammelt)
nypris uden sleeves 289, sælges for 220

sendes for købers regning
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Re: Tomb Cryptmaster

Post by Larsine »

På din profil kan du angive hvor i landet du bor, så bliver det nemmere for interesserede købere at afgøre om det skal sendes eller evt. hentes.
Duckling

Post by Duckling »

Tak for info, det skal jeg lige have gjort. Jeg tog det for givet at der skulle forsendelse til da jeg bor i det mørke nordjylland.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Jeg har også et uspillet Tomb Cryptmaster spil med ekstra terninger stående til afhentning for 100 kr. i Københavnsområdet.
Image
OscarB
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by OscarB »

Pm sendt til Mik.
Duckling

Post by Duckling »

Jeg er glad for at kunne hjælpe andre med at afsætte deres spil også. Grundet senere tids efterspørgsel er prisen nu 100 milliarder, men så skal jeg nok betale portoen.. :)

god weekend herfra
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid

Post by Carsten »

Ja, der er jernhård konkurrence på salgstrådene. Jeg fristes jo til at tilbyde 80 milliarder hvis jeg selv afhenter - og så får du en pakke tudekiks fra Rema med i købet (http://blog.politiken.dk/klik/files/201 ... ekiks.jpeg)... Men lad mig lige vende tilbage hvis jeg får grønt lys fra banken.

fnis :wink:
Senest spillet:

Image
Duckling

Post by Duckling »

Så var min analyse om prisudviklingen ikke helt ved siden af. :)
Post Reply