Bytte brætspil til konsolspil - 2/9 opdateret

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Bytte brætspil til konsolspil - 2/9 opdateret

Post by VideoJakob »

Hej, jeg har et par brætspil som jeg meget gerne vil have byttet væk til konsol spil af ældre dato. De brætspil jeg har er:

så er der røget et par af de danske udgaver. Har dog nogen af dem som extra på tysk også. Dungeon Twister, Hellas og Indus er alle tre blevet byttet væk, men har dem også i en tysk udgave som jeg gerne vil af med.
Har også SmallWorld i en tysk udgave jeg lige har fået fat i, som jeg skal have afprøvet hvor meget teksten betyder. Men den kommer nok også på listen senere regner jeg med.

Dungeon Twister ( spillet et par gange) TYSK udgave- meget lidt ingame tekst på tysk tjek BGG reserveret til Pytman
Hellas ( spillet et par gange) TYSK udgave - en del ingame tekst tjek BGG
Stratego Legends ( pakket ud aldrig spillet )
Don ( pakket ud aldrig spillet )
Indus ( pakket ud aldrig spillet ) TYSK udgave - ingen ingame tekst tjek BGG
Attack ( spillet et par gange )
Master of Television ( spillet en del gange )
Guinness World Of Record the board game ( spillet 2 gange )
Quo Vadis ( købt brugt, gammel udgave, vist nok uden regler )

specielt er jeg interesseret i gamle spil til
Nintendo (NES 8bit)
Super Nintendo
N64
Mega Drive
Master System
Gameboy og Gameboy Advance
Last edited by VideoJakob on Wed Sep 07, 2011 8:42 am, edited 7 times in total.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Bytte brætspil til konsolspil

Post by Helle »

VideoJakob wrote:Hej, jeg har et par brætspil som jeg meget gerne vil have byttet væk til konsol spil af ældre dato. De brætspil jeg har er:

Dungeon Twister ( spillet 1 gang )
Indus ( spillet 1 gang )
Attack ( spillet et par gange )
Master of Television ( spillet en del gange )
Guinness World Of Record the board game ( spillet 2 gange )

specielt er jeg interesseret i gamle spil til
Nintendo
Super Nintendo
N64
Mega Drive
Master System
Gameboy og Gameboy Advance
Men hvilke typer af spil er du interesseret i?
Der er jo monstermange spil til Nintendo og GBA
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Bytte brætspil til konsolspil

Post by VideoJakob »

Hej Helle, som udgangspunkt er jeg åben for alt. Har lige erhvervet disse gamle maskiner så lige nu skal jeg egentlig bare have bygget et lille spil bibliotek op. Så leder ikke efter nogen bestemte men kom endelig bare med forslag til byttehandler. Jeg er meget åben for forslag. Så hvis i har en kasse liggende med gamle spil der bare samler støv så lad os handle. :-D

Jeg har selvfølgelig allerede fået fat i et par stykker, men skriv en liste med hvad i vil af med og så kigger vi på det. :-)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Bytte brætspil til konsolspil

Post by Helle »

VideoJakob wrote:Hej Helle, som udgangspunkt er jeg åben for alt. Har lige erhvervet disse gamle maskiner så lige nu skal jeg egentlig bare have bygget et lille spil bibliotek op. Så leder ikke efter nogen bestemte men kom endelig bare med forslag til byttehandler. Jeg er meget åben for forslag. Så hvis i har en kasse liggende med gamle spil der bare samler støv så lad os handle. :-D

Jeg har selvfølgelig allerede fået fat i et par stykker, men skriv en liste med hvad i vil af med og så kigger vi på det. :-)
Hej Jakob
Det var mest et opklarende spg fordi vi selv spiller nintendo - og derfor tænker jeg netop, at der er meget stor forskel på spil og især er der rigtigt meget skidt. Jeg vil sige, at får du fat i 5-10 gode spil, så har du underholdning i lang tid. Pt. spiller hele familien Dragon Quest IX - sammen og hver for sig på håndholdt nintendo. Hermed en anbefaling givet videre.
:D
Helle
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Bytte brætspil til konsolspil

Post by VideoJakob »

Helle wrote:
VideoJakob wrote:Hej Helle, som udgangspunkt er jeg åben for alt. Har lige erhvervet disse gamle maskiner så lige nu skal jeg egentlig bare have bygget et lille spil bibliotek op. Så leder ikke efter nogen bestemte men kom endelig bare med forslag til byttehandler. Jeg er meget åben for forslag. Så hvis i har en kasse liggende med gamle spil der bare samler støv så lad os handle. :-D

Jeg har selvfølgelig allerede fået fat i et par stykker, men skriv en liste med hvad i vil af med og så kigger vi på det. :-)
Hej Jakob
Det var mest et opklarende spg fordi vi selv spiller nintendo - og derfor tænker jeg netop, at der er meget stor forskel på spil og især er der rigtigt meget skidt. Jeg vil sige, at får du fat i 5-10 gode spil, så har du underholdning i lang tid. Pt. spiller hele familien Dragon Quest IX - sammen og hver for sig på håndholdt nintendo. Hermed en anbefaling givet videre.
:D
Helle

Mange tak Helle,
ved godt at nintendo er kendt for at udgive meget skidt til deres maskiner, men som sagt er jeg lige nu mest interesseret i at komme af med mine brætspil og få byttet til konsol spil.
Så hvis i har nogle spil liggende som i synes er dårlige jamen så er jeg ikke afvisende for at gøre en handel. Det kan da kun blive win win. :-D
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Bytte brætspil til konsolspil

Post by Larsine »

VideoJakob wrote:...men som sagt er jeg lige nu mest interesseret i at komme af med mine brætspil og få byttet til konsol spil.
:shock: :? :roll: :cry: :(
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Bytte brætspil til konsolspil

Post by Mik »

Larsine wrote:
VideoJakob wrote:...men som sagt er jeg lige nu mest interesseret i at komme af med mine brætspil og få byttet til konsol spil.
:shock: :? :roll: :cry: :(
Hvorfor så chokeret, Lars?
Jeg kan da godt forstå at VideoJakob foretrækker videospil.

Jakob, og evt. købere:
Hvis Quo Vadis er Reiner Knizia's spil (Hans im Glück/Amigo/Mayfair) kan reglerne hentes på BGG
Image
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Bytte brætspil til konsolspil

Post by VideoJakob »

Mik wrote:
Larsine wrote:
VideoJakob wrote:...men som sagt er jeg lige nu mest interesseret i at komme af med mine brætspil og få byttet til konsol spil.
:shock: :? :roll: :cry: :(
Hvorfor så chokeret, Lars?
Jeg kan da godt forstå at VideoJakob foretrækker videospil.

Jakob, og evt. købere:
Hvis Quo Vadis er Reiner Knizia's spil (Hans im Glück/Amigo/Mayfair) kan reglerne hentes på BGG

Griner foretrækker nu ikke konsol spil, har bare sorteret kraftigt i dem der aldrig er gang i. Har ikke helt tabt forstanden. :-)

Og tak for hjælpen angående Quo Vadis, ja det er Reiner Knizias spil der er tale om.
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Bytte brætspil til konsolspil - 29/8 nye spil

Post by pytman »

Er du kun interesseret i rene byttehandler?

-Jesper
Image
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Bytte brætspil til konsolspil - 29/8 nye spil

Post by VideoJakob »

pytman wrote:Er du kun interesseret i rene byttehandler?

-Jesper
Helst bytte handler, men fortæl mig dine tanker så ser vi. :-)
- Jakob
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Bytte brætspil til konsolspil - 29/8 nye spil

Post by pytman »

VideoJakob wrote:
pytman wrote:Er du kun interesseret i rene byttehandler?

-Jesper
Helst bytte handler, men fortæl mig dine tanker så ser vi. :-)
- Jakob
Er bare interesseret i dit Dungeon twister.. Har dog vidst et enkelt eller to NES spil liggende, men ved ikke hvilken stand de er i.. Tjekker når jeg kommer hjem fra fynsland af...
Image
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Bytte brætspil til konsolspil - 29/8 nye spil

Post by VideoJakob »

pytman wrote:
VideoJakob wrote:
pytman wrote:Er du kun interesseret i rene byttehandler?

-Jesper
Helst bytte handler, men fortæl mig dine tanker så ser vi. :-)
- Jakob
Er bare interesseret i dit Dungeon twister.. Har dog vidst et enkelt eller to NES spil liggende, men ved ikke hvilken stand de er i.. Tjekker når jeg kommer hjem fra fynsland af...
super gør det så snakker vi videre senere så. :-)
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Bytte brætspil til konsolspil - 29/8 nye spil

Post by weilmann »

Nintendo???
Er det den gamle NES maskine du har fået fat på?
Mvh
Martin
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Bytte brætspil til konsolspil - 29/8 nye spil

Post by VideoJakob »

weilmann wrote:Nintendo???
Er det den gamle NES maskine du har fået fat på?
Ja blandt andet så der er gået totalt retro i den. :-)
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Bytte brætspil til konsolspil - 29/8 nye spil

Post by weilmann »

Lækkert!
Nå men, jeg har da nogle RIGTIGT gamle spil du kan se på - jeg forfatter lige en liste til dig i aften :D
Mvh
Martin
Post Reply