Noget,der kunne friste?
Noget,der kunne friste?
Følgende spil sælges. Forsendelse er for købers regning:
Mansions of Madness - 300 kr. (Æsken har taget en smule skade, men indholdet fejler intet)
Middle Earth Quest - 250 kr.
Pastiche - 150 kr.
Space Crusade (dansk version) - Solgt
Mansions of Madness - 300 kr. (Æsken har taget en smule skade, men indholdet fejler intet)
Middle Earth Quest - 250 kr.
Pastiche - 150 kr.
Space Crusade (dansk version) - Solgt
Last edited by Caniggia on Thu Oct 27, 2011 9:54 am, edited 6 times in total.
Re: Noget,der kunne friste?
Jeg kunne godt være nysgerrig i Gates. Hvilken stand er det i og hvor i landet bor du?
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
hmm - mine svar bliver spist ! gade vide om der pludselig dukker 3 post op i række fra mig ! Anyway
jeg ku godt snuppe "gates" til den pris , og nørrebro er ikke for langt væk, så hvis ikke Cachtorr snupper det, så cykler jeg forbi!
jeg ku godt snuppe "gates" til den pris , og nørrebro er ikke for langt væk, så hvis ikke Cachtorr snupper det, så cykler jeg forbi!

Porto er vist 70 kr. eller deromkring. Og så kommer der lidt emballage oveni.
Nå, der blev aldrig svaret på, om transportomkostninger var for høje eller ej, så jeg tolker dette som et nej. At the Gates er derfor fri til afhentning, hvis det stadig har interesse. Desuden har jeg tilføjet Space Crusade
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Caniggia wrote:Nå, der blev aldrig svaret på, om transportomkostninger var for høje eller ej, så jeg tolker dette som et nej. At the Gates er derfor fri til afhentning, hvis det stadig har interesse. Desuden har jeg tilføjet Space Crusade
jamen så sender jeg da lige en pm! (om gates!)