Sjovt, samme oplevelse jeg havde første gang jeg stiftede bekendtskab med ham. Det var for ca. 2-3 år siden og søgte udvidelser til Settlers of Catan og så han skrev at han havde mange spil.maxell wrote:
Advarsel! Lad være med at starte en handel med den mand - mere mærkeligt menneske skal man lede længe efter.
Kort fortalt: Jeg skrev til en mail via dba.dk på et tidspunkt da jeg var intereseret i Hero Quest. Derudover ville jeg rigtig gerne høre om hvilke spil han ellers havde. Og det ville han ikke svare mig på! Han ville have jeg skulle spørge ham istedet hvis der var noget jeg søgte - han nægtede at lave en liste, jeg skulle spørge ham. Vores mailkorrespondance endte heller ej med pæne mail til sidst, da han VIRKELIG p*ssede mig af.
Noget tid efter søgte jeg efter Vildkatten til mine sønner og så han havde det. Dum som jeg var, så tog jeg kontakt til ham igen. Han havde nok glemt hvem jeg var og til mit held så kendte han en som også arbejder i den kommune jeg arbejder, så han kunne tage det med til mig og jeg kunne sparre fragten. Og hvad der startede godt, endte med at han slet ikke ville sælge det til mig, for han var sikker på jeg kunne få det billigere i butikkerne, for hans pris var på samme niveau eller dyere...om det giver mening? Nej!![]()
Ved ikke om han kun er på dba.dk for at skrive med andre, for sælge spil det vil han sgu ikke.
Undskyld mit franske, men han er en tosse.
Så skrev også frem og tilbage med ham, kunne desværre heller ikke få en liste over de spil han havde. Det var jo fristende, da Slangerup kun er 10 min herfra.
Men han gad ikke give mig listen, kunne jo bare sige hvilken spil jeg søgte. Han havde ikke Settlers og da jeg jo ikke vidste hvad han ellers havde, opgav jeg ham. Så var det jeg kom herinde og det har jeg ikke fortrudt.
Men magen til !#¤##% skal man lede længe efter. Hans sprog når folk spørger ham inde på DBA er underligt, han virker ikke som en der vil sælge.
Dejligt egentlig at høre, at jeg ikke er den eneste med den opfattelse af ham.
Så må vi se om han også er medlem herinde