Men det er også en pæn farveHelle wrote: Men faktisk, så kom jeg til at grine ret meget, fordi jeg vist også for det meste tager de blå. Det er i hvert fald blevet kommenteret en enkelt gang![]()
Så er jeg helt rolig igen!Men heldigvis, så er det kun få af aftenens spil, der kræver at man skal blive enige om, hvem der har hvilken farve - og så er det faktisk sådan, så vi har ALLE farver - og derfor både cyan og blå, så det går nok endda
![]()
Specielt den førstnævnte type kender jeg et par eksempler på.Jesper wrote:Jeg synes der mangler den personlighed, der bygger i højden. Der er enten ingeniører eller rodehoveder at vælge imellem. Ingen kunstnere, der laver storslåede kunstværker af lokomotiver (eller andet). [...]
Ja, det ser i hvert tilfælde ud til, at der er én, der er hoppet ud af skabet nu...Stony wrote:Jeg synes det lover godt for jeres spilleaften i aften, at både Andrea og Helle vil tage blå uanset hvordan de er arrangeret. Lige børn leger bedst. Sådan autister imellem.
Andrea wrote:Jeg bliver nødt til at spørge: Hvilken funktion har den der tændstikslignende dims fra Hønsefræs?
Andrea wrote:Lige et hurtigt indlæg om aftenens pyramidespil:
1. Lige autister leger sjovt
2. Volcano og Zendo er sjovt - men Cracked Ice var absolut ikke cracked nok!
3. Der blev også tid til gemmeleg
4. Det giver minuspoint at tage blå pyramider
5. Éns træk giver flere point, hvis man også kan drille de andre samtidig
6. Blåt er godt!!
Andrea wrote:Så siger jeg 9 indtil videre