Købes: Star Wars: The Queen's Gambit

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Locked
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Købes: Star Wars: The Queen's Gambit

Post by Caniggia »

Jeg ved, at det er et vildskud, men den ældste søn er blevet ret interesseret i Star Wars universet, så hvis der er en, der ligger inde med pågældende spil og måske kunne tænke sig at afhænde det, ville jeg være meget interesseret i at høre nærmere.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Købes: Star Wars: The Queen's Gambit

Post by Stony »

Du skal nok være beredt på at du må slippe en pæn sum penge for det. Måske mere end du har lyst til for at tilfredsstille knægtens (måske midlertidige) interesse.
Sidst spillet:
Image
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

Stony wrote:Du skal nok være beredt på at du må slippe en pæn sum penge for det. Måske mere end du har lyst til for at tilfredsstille knægtens (måske midlertidige) interesse.
Jeps, den er jeg helt med på. Jeg må se på det, hvis nogen fatter interesse for at sælge.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Jeg synes, at Annemette havde et som hun tilbød sidst, der var interesse for det til omkring 6-700, men jeg tror ikke, at der blev handlet ... men måske husker jeg forkert.
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Been thanked: 4 times

Post by Rasmus Hviid »

Caniggia wrote:
Stony wrote:Du skal nok være beredt på at du må slippe en pæn sum penge for det. Måske mere end du har lyst til for at tilfredsstille knægtens (måske midlertidige) interesse.
Jeps, den er jeg helt med på. Jeg må se på det, hvis nogen fatter interesse for at sælge.
Jeg har et uspillet eksemplar på min bytteliste på BGG. Jeg kan lokkes til at sælge, hvis du byder tilpas højt. :wink:
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

Rasmus Hviid wrote:
Caniggia wrote:
Jeg har et uspillet eksemplar på min bytteliste på BGG. Jeg kan lokkes til at sælge, hvis du byder tilpas højt. :wink:
Kan du være mere nøjagtig?
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

Helle wrote:Jeg synes, at Annemette havde et som hun tilbød sidst, der var interesse for det til omkring 6-700, men jeg tror ikke, at der blev handlet ... men måske husker jeg forkert.
I så fald er Annemette velkommen til at kontakte mig.
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Caniggia wrote:
Helle wrote:Jeg synes, at Annemette havde et som hun tilbød sidst, der var interesse for det til omkring 6-700, men jeg tror ikke, at der blev handlet ... men måske husker jeg forkert.
I så fald er Annemette velkommen til at kontakte mig.
Mit spil er solgt, så jeg kan ikke hjælpe længere
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Jeg har et Star Wars: Epic Duels liggende hvis du ønsker at tilfredsstille knægtens Star Wars trang, med din egen samlertrang?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

Spillet er købt. Tråden kan lukkes.
Locked