Købes: Star Wars: The Queen's Gambit
Købes: Star Wars: The Queen's Gambit
Jeg ved, at det er et vildskud, men den ældste søn er blevet ret interesseret i Star Wars universet, så hvis der er en, der ligger inde med pågældende spil og måske kunne tænke sig at afhænde det, ville jeg være meget interesseret i at høre nærmere.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Købes: Star Wars: The Queen's Gambit
Du skal nok være beredt på at du må slippe en pæn sum penge for det. Måske mere end du har lyst til for at tilfredsstille knægtens (måske midlertidige) interesse.
Sidst spillet:

Jeps, den er jeg helt med på. Jeg må se på det, hvis nogen fatter interesse for at sælge.Stony wrote:Du skal nok være beredt på at du må slippe en pæn sum penge for det. Måske mere end du har lyst til for at tilfredsstille knægtens (måske midlertidige) interesse.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jeg synes, at Annemette havde et som hun tilbød sidst, der var interesse for det til omkring 6-700, men jeg tror ikke, at der blev handlet ... men måske husker jeg forkert.
-
- 50+ indlæg
- Been thanked: 4 times
Jeg har et uspillet eksemplar på min bytteliste på BGG. Jeg kan lokkes til at sælge, hvis du byder tilpas højt.Caniggia wrote:Jeps, den er jeg helt med på. Jeg må se på det, hvis nogen fatter interesse for at sælge.Stony wrote:Du skal nok være beredt på at du må slippe en pæn sum penge for det. Måske mere end du har lyst til for at tilfredsstille knægtens (måske midlertidige) interesse.

Kan du være mere nøjagtig?Rasmus Hviid wrote:Jeg har et uspillet eksemplar på min bytteliste på BGG. Jeg kan lokkes til at sælge, hvis du byder tilpas højt.Caniggia wrote:Jeps, den er jeg helt med på. Jeg må se på det, hvis nogen fatter interesse for at sælge.Stony wrote:Du skal nok være beredt på at du må slippe en pæn sum penge for det. Måske mere end du har lyst til for at tilfredsstille knægtens (måske midlertidige) interesse.
I så fald er Annemette velkommen til at kontakte mig.Helle wrote:Jeg synes, at Annemette havde et som hun tilbød sidst, der var interesse for det til omkring 6-700, men jeg tror ikke, at der blev handlet ... men måske husker jeg forkert.
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Mit spil er solgt, så jeg kan ikke hjælpe længereCaniggia wrote:I så fald er Annemette velkommen til at kontakte mig.Helle wrote:Jeg synes, at Annemette havde et som hun tilbød sidst, der var interesse for det til omkring 6-700, men jeg tror ikke, at der blev handlet ... men måske husker jeg forkert.

-
- 1000+ indlæg
Jeg har et Star Wars: Epic Duels liggende hvis du ønsker at tilfredsstille knægtens Star Wars trang, med din egen samlertrang?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling