Jeg ved dette er lidt af en Hail Mary, men vo intet vover intet vinder.
De 3 nævnte spil interesserer mig meget, men jeg er ikke 100% overbevist, hvorfor jeg leder efter udgaver i god stand til en fornuftig pris. Ligger du inde med en sådan vil jeg meget gerne høre fra dig/ jer.
Tak.
K: Blood Bowl (3rd), Brass & Sid Meier's Civilization (FFG)
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
Re: K: Blood Bowl (3rd), Brass & Sid Meier's Civilization
jeg kender en der har sid meier civ, men jeg kan ikke garantere for spillets stand. Jeg tror dog gerne han vil sælge.
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 269 times
- Been thanked: 105 times
Re: K: Blood Bowl (3rd), Brass & Sid Meier's Civilization
Ok. En pris og stand ville hjælpe...SmiteMeister wrote:jeg kender en der har sid meier civ, men jeg kan ikke garantere for spillets stand. Jeg tror dog gerne han vil sælge.

Alternativt må du gerne sætte ham i kontakt med mig.
Re: K: Blood Bowl (3rd), Brass & Sid Meier's Civilization (F
Hej
Jeg ligger faktisk inde med Blood Bowl 3rd Edition i ny udgave. Det er aldrig spillet og jeg er lige ved at tro er det slet ikke er pakket ud (http://boardgamegeek.com/boardgame/712/ ... rd-edition)
Jeg vil godt sælge det for 500,- plus fragt
Jeg ligger faktisk inde med Blood Bowl 3rd Edition i ny udgave. Det er aldrig spillet og jeg er lige ved at tro er det slet ikke er pakket ud (http://boardgamegeek.com/boardgame/712/ ... rd-edition)
Jeg vil godt sælge det for 500,- plus fragt
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 269 times
- Been thanked: 105 times
Re: K: Blood Bowl (3rd), Brass & Sid Meier's Civilization (F
Tak for buddet.
Jeg må nok erkende, at Blood Bowl er dyrere end jeg havde tænkt. Derfor har jeg indstillet jagten, da jeg ikke vil ofre de penge på noget vi måske/ måske ikke vil spille.
Tråden må gerne lukkes.
Tak.
Jeg må nok erkende, at Blood Bowl er dyrere end jeg havde tænkt. Derfor har jeg indstillet jagten, da jeg ikke vil ofre de penge på noget vi måske/ måske ikke vil spille.
Tråden må gerne lukkes.
Tak.