Haves: Tobago
Ønskes: Ticket to Ride, Original vers., Europe eller Asia.
B: Tobago
Re: B: Tobago
Ikke fordi jeg vil bytte, men vil lige gøre opmærksom på at hvis du ikke har et spil ticket to ride i forvejen, kan du ikke spille Asia, da det er uden tog og togkort.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
T2R Nordic duer ikke helt sammen med Asia.
I Asia får man to kort.
I Team Asia skal man spille sammen i par, og med 54 togvogne tilsammen i samme farve. Man får 9 ekstra i de 5 grundfarver fra T2R og T2R Europe.
I Legendary Asia spiller man alene, og har kan man sikkert godt spille med Nordic togvognene, hvis altså man har 45 af hver. Men personligt synes jeg kortet er bedst til 4 eller 5 spillere, da der med 2-3 spillere er lidt for åbent.
I Asia får man to kort.
I Team Asia skal man spille sammen i par, og med 54 togvogne tilsammen i samme farve. Man får 9 ekstra i de 5 grundfarver fra T2R og T2R Europe.
I Legendary Asia spiller man alene, og har kan man sikkert godt spille med Nordic togvognene, hvis altså man har 45 af hver. Men personligt synes jeg kortet er bedst til 4 eller 5 spillere, da der med 2-3 spillere er lidt for åbent.
Hej Larsine,
Jeg regner med at spille Asia 4 personer, både Team og Legendary.
Jeg har de 3 * 45 Nordic togvogne plus 54 Railroads of Europe togvogne (Legendary: Check)
og 9 ekstra sorte togvogne fra Asia giver 54 almindelige sorte. (Team: Check)
Voila
Tak for hjælpen og sig endelig til, hvis jeg tager fejl.
Vh. Kasper
Jeg regner med at spille Asia 4 personer, både Team og Legendary.
Jeg har de 3 * 45 Nordic togvogne plus 54 Railroads of Europe togvogne (Legendary: Check)
og 9 ekstra sorte togvogne fra Asia giver 54 almindelige sorte. (Team: Check)
Voila

Tak for hjælpen og sig endelig til, hvis jeg tager fejl.
Vh. Kasper