Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Robert »

Hentede Thunderstone Heart of Doom hos Tobias i går - så er min Thunderstone samling (næsten) komplet - mangler vist et par promo kort.

Og det hele kan være i een æske med lidt snilde :-)
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 715 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Lige inden jeg tog på arbejde, kom den rare GLS-mand med en pakke fra Spiele Offensive:
The Adventurers: Temple of Chac
Alba Longa
Genoa
Onirim
Tutankhamen
(og Ascending Empires, men det er en gave)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Blev til det spil jeg gerne ville have købt på essen, nemlig Eclipse, dog er det den tyske udgave, så mangler reglerne på et fornuftigt sprog, men komponenterne er på engelsk. Super glad for dette impuls indkøb, andet valg var battleship galaxies, men tror nu ret sikkert at eclipse er noget bedre...
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Oseali wrote:Blev til det spil jeg gerne ville have købt på essen, nemlig Eclipse, dog er det den tyske udgave, så mangler reglerne på et fornuftigt sprog, men komponenterne er på engelsk. Super glad for dette impuls indkøb, andet valg var battleship galaxies, men tror nu ret sikkert at eclipse er noget bedre...
Hvad med denne reglebog?

http://boardgamegeek.com/filepage/69496 ... e-rulebook
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

Idag havde den rare blockbuster mand en pakke til mig med nogle små hyggelige spil i :P

Frank's Zoo - Ser ret morsomt ud, glæder mig til at prøve det.
Zombie in my pocket - Da jeg SLET SLET ikke er kreativ og fingernem nok til at lave det selv er jeg glad for der er nogle der gør det for mig :P
ShapeShifters - Virker interessant, dog ret uoverskueligt lige til at starte med, men har vidst lige den rigtige at spille det med :P
Artus - Har ledt lidt efter dette og det kaos moment der er i det med 3-4 spiller tiltaler mig på en eller anden måde..
Give me the BRAIN! - Har bare en kærlighed for Zombier. Og nu mangler jeg bare en plastik/gummi hjerne så er det PERFEKT!!

Så er der en der ligger inde med info om hvor jeg kan få fat i en plastik/gummi hjerner så send endelig en besked :o)
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Gunness wrote:Lige inden jeg tog på arbejde, kom den rare GLS-mand med en pakke fra Spiele Offensive:
The Adventurers: Temple of Chac
Alba Longa
Genoa
Onirim
Tutankhamen
(og Ascending Empires, men det er en gave)
Altså Jacob, The Adventurers: Temple of Chac har jeg haft til salg længe! :)
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 715 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Jaja, men det her er jo faktisk også den tyske version, og Die Abenteurer - Der Tempel des Chac lyder da helt vildt cool! ;)
Nej, seriøst, Mikkel, så havde jeg ikke spottet, at du havde det til salgs. Hvis du dukker op til Djengis III, skal jeg se, om jeg ikke kan købe noget andet af dig som kompensation :D
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Gunness wrote:Jaja, men det her er jo faktisk også den tyske version, og Die Abenteurer - Der Tempel des Chac lyder da helt vildt cool! ;)
Med den undskyldning, så er det helt ok ;)

Tror ikke jeg dukker op i år, men lad os nu se!
Image
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,

Post by ozimek »

Oseali wrote:Blev til det spil jeg gerne ville have købt på essen, nemlig Eclipse, dog er det den tyske udgave, så mangler reglerne på et fornuftigt sprog, men komponenterne er på engelsk. Super glad for dette impuls indkøb, andet valg var battleship galaxies, men tror nu ret sikkert at eclipse er noget bedre...
Det skal vi da ha' spillet! :D Jeg vil i hvert fald meget gerne prøve det. Gi endeligt lyd, hvis du har tid/lyst.

Jeg har også fået taget hul på Napoleon's Triumph sammen med Rune; tror det er lige noget for dig... :)
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Jeg har lige læst reglerne for Eclipse, og det virker lige til at gå til, så Jan du siger bare til. NT har jeg haft på hylden i over to år, men reglerne har jeg ikke kunnet magte, så vil gerne have et kursus ved lejlighed.
Image
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Fik hentet "Don´t be afraid" udvidelsen til Small World hos "The Great Dane" 8) . Forresten, tak for info om "DiscWorld", det er et spil der skal afprøves!
Hammeren
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by Hammeren »

Modtog Quarriors med pakkeposten hertil morgen, dejlig hurtig ordrebehandling hos Fantask. Klart et spil der skal afprøves imorgen.
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Hvis ikke købt, så i hvert fald bestilt...

Det virkede som om der var lidt plads på kontoen i næste måned, så jeg bestilte Agricola + Goodies hos Tobias. De har stået højt på ønskesedlen i lang td. Jeg burde have dem om en uges tid.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg modtog idag Outpost. Et spil jeg i flere omgange har overvejet at få fingrene i. Det udkom på et tidspunkt i en retematiseret udgave, men det fængede slet ikke. Nu blev spillet genudgivet med det originale tema, og så prøver vi igen.
Sidst spillet:
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Stony wrote:Jeg modtog idag Outpost. Et spil jeg i flere omgange har overvejet at få fingrene i. Det udkom på et tidspunkt i en retematiseret udgave, men det fængede slet ikke. Nu blev spillet genudgivet med det originale tema, og så prøver vi igen.
Ellers må du sende det videre, stod og gloede rimelig lang tid på det i Essen, men det nåede ikke helt at fænge ved bare at kigge på :)
Image
Post Reply