Spil vi holder øje med - sommer 2011

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Spil vi holder øje med - sommer 2011

Post by Stony »

Jeg har ikke rigtig fået nogen nye spil "på radaren" i et stykke tid, men for nylig dukkede der et op:

Colonial: Europe's Empires Overseas

Tema, spilletid, antal spillere samt førstehåndsmeldingerne omkring spillet får mig nok til at bestille et eksemplar hjem. Det skulle desuden være muligt at købe på årets messe i Essen, for dem der skal med i år.
Sidst spillet:
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Tak for tippet.
Stratagem bor på stand 619
Image
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Post by Foppwin »

Stony wrote:Jeg har ikke rigtig fået nogen nye spil "på radaren" i et stykke tid, men for nylig dukkede der et op:

Colonial: Europe's Empires Overseas

Tema, spilletid, antal spillere samt førstehåndsmeldingerne omkring spillet får mig nok til at bestille et eksemplar hjem. Det skulle desuden være muligt at købe på årets messe i Essen, for dem der skal med i år.
Hej Stony,

Det ser faktisk meget spændende ud. Du må godt invitere hvis du mangler en spiller.

mvh

Danny
Danny

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Ja, jeg har fulgt det på BGG et stykke tid nu, og det ser spændende ud. Paul fra boardgameguru.co.uk mener at have eksemplarer til salg lidt før Essen.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Ja, jeg har fulgt det på BGG et stykke tid nu, og det ser spændende ud. Paul fra boardgameguru.co.uk mener at have eksemplarer til salg lidt før Essen.
Tak for tippet. Han tager faktisk allerede mod preorders, så jeg har smidt en bestilling hos ham.
Sidst spillet:
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Wallace's næste økonomispil, som udgives af Mayfair:

http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... -ascendant

Martins krigsspil er jeg som udgangspunkt helt ligeglad med. Hans flirt med fantasy siger mig heller ikke noget. Hans civ-spil er for mit vedkommende ligeså meget missere som træffere. Men hans økonomispil er der som regel - for mig - noget at komme efter. Så det her skal købes.
Sidst spillet:
Image
Post Reply