Jeg har ikke rigtig fået nogen nye spil "på radaren" i et stykke tid, men for nylig dukkede der et op:
Colonial: Europe's Empires Overseas
Tema, spilletid, antal spillere samt førstehåndsmeldingerne omkring spillet får mig nok til at bestille et eksemplar hjem. Det skulle desuden være muligt at købe på årets messe i Essen, for dem der skal med i år.
Spil vi holder øje med - sommer 2011
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Re: Spil vi holder øje med - sommer 2011
Hej Stony,Stony wrote:Jeg har ikke rigtig fået nogen nye spil "på radaren" i et stykke tid, men for nylig dukkede der et op:
Colonial: Europe's Empires Overseas
Tema, spilletid, antal spillere samt førstehåndsmeldingerne omkring spillet får mig nok til at bestille et eksemplar hjem. Det skulle desuden være muligt at købe på årets messe i Essen, for dem der skal med i år.
Det ser faktisk meget spændende ud. Du må godt invitere hvis du mangler en spiller.
mvh
Danny
Danny

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Ja, jeg har fulgt det på BGG et stykke tid nu, og det ser spændende ud. Paul fra boardgameguru.co.uk mener at have eksemplarer til salg lidt før Essen.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Tak for tippet. Han tager faktisk allerede mod preorders, så jeg har smidt en bestilling hos ham.Jens_Hoppe wrote:Ja, jeg har fulgt det på BGG et stykke tid nu, og det ser spændende ud. Paul fra boardgameguru.co.uk mener at have eksemplarer til salg lidt før Essen.
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Wallace's næste økonomispil, som udgives af Mayfair:
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... -ascendant
Martins krigsspil er jeg som udgangspunkt helt ligeglad med. Hans flirt med fantasy siger mig heller ikke noget. Hans civ-spil er for mit vedkommende ligeså meget missere som træffere. Men hans økonomispil er der som regel - for mig - noget at komme efter. Så det her skal købes.
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... -ascendant
Martins krigsspil er jeg som udgangspunkt helt ligeglad med. Hans flirt med fantasy siger mig heller ikke noget. Hans civ-spil er for mit vedkommende ligeså meget missere som træffere. Men hans økonomispil er der som regel - for mig - noget at komme efter. Så det her skal købes.
Sidst spillet: