Jeg er i gang med div gør-det-selv spil og har brug materiale til brikker, spilleplader etc.
Panduro Hobby og Bog & Idé (der hverken har bøger eller idéer) kan ikke tilbyde noget bedre end 300g-karton, og det er for tyndt.
Er der en god onlineforhandler herhjemme, hvis man nu ikke har lyst til at bløde porto til Spielmaterial.de?
Danske forhandlere af materialer
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 835 times
Danske forhandlere af materialer
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Danske forhandlere af materialer
www.creas.com
www.tuteinogkoch.dk
Det er ikke egentlige onlinebutikker, men butikker i København som har websider.
Creas ligger i St. Kongensgade i København, og den bruger jeg ofte.
Tutein og Koch har jeg ikke brugt i nogle år, men er også ganske god. Den ligger i farvergade.
Og så er der også en butik på Nikolai Plads (lige foran kirken). Har glemt hvad den hedder.
www.tuteinogkoch.dk
Det er ikke egentlige onlinebutikker, men butikker i København som har websider.
Creas ligger i St. Kongensgade i København, og den bruger jeg ofte.
Tutein og Koch har jeg ikke brugt i nogle år, men er også ganske god. Den ligger i farvergade.
Og så er der også en butik på Nikolai Plads (lige foran kirken). Har glemt hvad den hedder.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 835 times
Tak for inputtet, Mik.
Jeg har flere steder set skiltekarton omtalt. Kan det bruges til brikker o.l.?
Jeg har flere steder set skiltekarton omtalt. Kan det bruges til brikker o.l.?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
De har ikke kun klassisk karton, som iøvrigt er udmærket til brikker.
De har alle mulige former for skiltemateriale:
de kan have en kerne af skum
være lavet af plast
have forskellig hårdhedsgrad
osv.
De har alle mulige former for skiltemateriale:
de kan have en kerne af skum
være lavet af plast
have forskellig hårdhedsgrad
osv.