Haves: PDF-fil. Ønskes: Billig print-shop...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
tm1807
25+ indlæg
25+ indlæg

Haves: PDF-fil. Ønskes: Billig print-shop...

Post by tm1807 »

Jeg har en 180 MB PDF-fil (map til AA50), som jeg gerne vil have printet i noget der ligner 80 cm x 125 cm.

Er der nogen, der kender en billig print-shop eller andet? Jeg kontaktede en butik i Århus - prisen ville blive 734 kr + moms, meeeeen mon ikke at det kan gøres noget billigere.

Jeg undskylder på forhånd, hvis svaret er åbenlyst. Jeg har ikke været i stand til at finde et alternativ.

Mvh.
Torben
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: Haves: PDF-fil. Ønskes: Billig print-shop...

Post by Oseali »

Årsagen til at du nok kommer til at betale så meget er at størrelsen lige netop er uden for A0 formatet, ellers kan man få det billigere, eksempelvis her: http://www.tekstlogo.dk/plakater/plakat ... 41x1188-cm til 225 plus moms for en A0
Image
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.

Re: Haves: PDF-fil. Ønskes: Billig print-shop...

Post by glorn »

er der ikke en designskole ovre i det vestlige?

hvis du kunne få kontakt til en derovre kunne det være du kunne udnytte en af deres industri-printere. evt give et noget lavere beløb.
David.
Post Reply