Mit spise/spillebord skal skiftes ud, som så meget andet i mit liv, så derfor skal bord og stole sælges.
Da jeg oprindelig valgte bordet, netop fordi det havde en god størrelse til brætspil, så tænkte jeg, jeg ville byde det frem her før andre steder.
Der er tale om et Ikea Bjursta i den store størrelse i sortbrun, samt seks Henriksdal stole også med sortbrune ben og sandfarvet stof.
De eneste spil der til dato har været for store til bordet i mit hjem er Space Marine 3rd ed. (visse maps) samt Railroad Tycoon. Begge var lige en kende for store i bredden til at være komplet på bordet, omend vi kunne spille dem fint.
Nypris lader til at ligge omkring 4165,- og jeg modtager gerne bud.
S: bord og seks stole SOLGT!
-
- 1000+ indlæg
S: bord og seks stole SOLGT!
Last edited by netsapiens on Tue Feb 21, 2012 2:47 pm, edited 1 time in total.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Re: S: bord og seks stole
Ikke for at være interesseret, men jeg har selv et Ikea Bjursta der bliver brugt til brætspil ofte, og det er et super lækkert brætspilsbord.
-
- 1000+ indlæg
Jeg har faktisk også 10 hylder Ekby Järpen med Ekby Bjärnum knægte til. 7 i 120cm, og 3 i 97cm. Fremragende til opbevaring af spil 
Nogen interesserede?

Nogen interesserede?
KBK kunne da godt bruge flere hylder.netsapiens wrote:Jeg har faktisk også 10 hylder Ekby Järpen med Ekby Bjärnum knægte til. 7 i 120cm, og 3 i 97cm. Fremragende til opbevaring af spil
Nogen interesserede?
-
- 1000+ indlæg
Beklager, bordet blev afhændet for flere uger siden, på grund af den manglende interesse hidtil så glemte jeg helt at markere annoncen som solgt..
beklager at være sådan en tease
(og mit postnr står i min profil til venstre
)
beklager at være sådan en tease

(og mit postnr står i min profil til venstre