Bagefter var det Navegador hvor jeg tidligt committede mig til en skibsværft/koloni strategi, og derfor ikke kunne se at det kunne være mit job at konkurrere med den spiller som forsøgte at tage alle kirkerne.

Altså nu lod du mig jo vinde, så jeg havde 30 point, da vi sluttede ... så må jeg vel næsten prøve igen, så du har chancen for at vindeFrouvne wrote:Så fik vi spillet et spil Tournay og det er et af de spil, hvor at jeg har rigtig meget lyst til at få det spillet meget mere for at blive klogere på det på trods af at jeg er sikker på, at der mindst er et par ting, vi stadig spiller galt. Desværre er det ikke et spil, jeg vil kunne præsentere i flæng, da det kræver et par gennemspilninger inden de fleste vil være i stand til at overskue det. Så lige nu er mit håb, at Helle får den samme trang til at udforske det og det kan blive et af de spil, vi sammen dykker lidt dybere ned i.
Det er ikke helt rigtigt.Frouvne wrote:Desværre er det ikke et spil, jeg vil kunne præsentere i flæng, da det kræver et par gennemspilninger inden de fleste vil være i stand til at overskue det.