jep, det burde være en regel

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

jep, det burde være en regel

Post by netsapiens »

Image
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Re: jep, det burde være en regel

Post by Larsine »

Det er så anden gang jeg ser den i dag, og jeg forstår stadig ikek hvorfor den skulle være sjov.

Er det nogen der kan forklare mig pointen, eller skal jeg bare sidde her og stirre måløs ud i luften?
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Pointen er vel, at de sagesløse passager sendes ud på en urimeligt lang rejse?

Tror jeg nok. Den er da meget sød.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

New York og Boston ligger ikke så lang fra hinanden. Men hvis man skal forbi alle de øvrige nævnte byer, så gør de.
Sidst spillet:
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Pointen er at Ticket to Ride - og stort set alle togspil! - belønner totalt urealistiske virksomhedsmodeller, som aldrig ville holde i det virkelige liv.

Den fik mig iøvrigt til at mindes Brian Barling, som havde mange virkelig gode tegninger på BGG, bl.a denne her:
Image
Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Mik wrote:Pointen er at Ticket to Ride - og stort set alle togspil! - belønner totalt urealistiske virksomhedsmodeller, som aldrig ville holde i det virkelige liv.

Den fik mig iøvrigt til at mindes Brian Barling, som havde mange virkelig gode tegninger på BGG, bl.a denne her:
Image

den er sjov :lol:

fik i hvert fald mig til at grine.
Image
Post Reply