jep, det burde være en regel
-
- 1000+ indlæg
jep, det burde være en regel

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: jep, det burde være en regel
Det er så anden gang jeg ser den i dag, og jeg forstår stadig ikek hvorfor den skulle være sjov.
Er det nogen der kan forklare mig pointen, eller skal jeg bare sidde her og stirre måløs ud i luften?
Er det nogen der kan forklare mig pointen, eller skal jeg bare sidde her og stirre måløs ud i luften?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 839 times
Pointen er vel, at de sagesløse passager sendes ud på en urimeligt lang rejse?
Tror jeg nok. Den er da meget sød.
Tror jeg nok. Den er da meget sød.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
New York og Boston ligger ikke så lang fra hinanden. Men hvis man skal forbi alle de øvrige nævnte byer, så gør de.
Sidst spillet:

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Pointen er at Ticket to Ride - og stort set alle togspil! - belønner totalt urealistiske virksomhedsmodeller, som aldrig ville holde i det virkelige liv.
Den fik mig iøvrigt til at mindes Brian Barling, som havde mange virkelig gode tegninger på BGG, bl.a denne her:

Den fik mig iøvrigt til at mindes Brian Barling, som havde mange virkelig gode tegninger på BGG, bl.a denne her:

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Mik wrote:Pointen er at Ticket to Ride - og stort set alle togspil! - belønner totalt urealistiske virksomhedsmodeller, som aldrig ville holde i det virkelige liv.
den er sjov

fik i hvert fald mig til at grine.