Er der nogen af jer som har modtaget en email med emnelinien: "World of Warcraft review User"?
Den lader som om at den er fra Blizzard, og advarer om "unauthorized behavior".
Phishing email om Warcraft?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Phishing email om Warcraft?
Er der nogle links i email'en? Hvilke domæner peger de links på? Hvis de peger på andet end blizzard.com og/eller battle.net er det nok en phishing mail.
Sidst spillet:

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det er en phishing email.
Jeg er ikke ramt, men foretager en diskret forespørgsel fra et amerikansk website, som ikke ønsker for megen opmærksomhed omkring en evt. hacking. Jeg regner ikke med at nogen af jer er ramt, men det skader ikke at spørge.
Jeg er ikke ramt, men foretager en diskret forespørgsel fra et amerikansk website, som ikke ønsker for megen opmærksomhed omkring en evt. hacking. Jeg regner ikke med at nogen af jer er ramt, men det skader ikke at spørge.
- glorn
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.
men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie. - Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s
- Mik
- 2500+ indlæg
http://boardgamegeek.com/thread/801384/ ... nformation
Ja, så blev BGG's sikkerhedsproblemer annonceret officielt.
Glad for at kunne konstaterere at ingen af os blev ramt.
Ja, så blev BGG's sikkerhedsproblemer annonceret officielt.
Glad for at kunne konstaterere at ingen af os blev ramt.
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Jeg har fået mange phising mails i forskellige afskygninger. Wow er meget udsat, men da jeg ikke spiller det, så falder jeg ikke i 
Heldigvis kan jeg gennemskue dem, men de er blevet bedre og virker utrolig legale.

Heldigvis kan jeg gennemskue dem, men de er blevet bedre og virker utrolig legale.
Danny