Skimmer reglerne igennem inden weekenden, hvis det kan motivere for min deltagelse

Du er velkommen. Tror også Jeppe er frisk, så vi er fire stk.Sir William wrote:Kunne også være fristet af, at prøve Last Night on Earth. Kan se, at det er bedst med 5 personer så mangler I en person som ikke har spillet det før, men ikke har noget imod lidt uhygge, så er jeg frisk.
Skimmer reglerne igennem inden weekenden, hvis det kan motivere for min deltagelse
Ja! Jeg og (sønnike) Robert vil gerne spille Die Macher fredag. Det er alt for mange år siden, jeg har prøvet det spil...Frouvne wrote:Hvis Die Macher (fredag aften) skal blive til noget, tror jeg, der skal en eller to mere på. Det anbefales ikke til tre spillere på BGG og det tror jeg, jeg vil holde mig til. Nogen interesserede?
Jeg medbringer gerne Discworld: Ankh-Morpork og introducerer, Det egner sig nok til et kort modul - lad os sige lørdag formiddag?Larsine wrote:Hvis nogen medbringer Discworld: Ankh-Morpork, Cargo Noir, Deadwood eller Merchants & Marauders, så vil jeg meget gerne introduceres til disse spil.