Det er i overmorgen - og som sædvanlig 11:00 til 18:00 i Valby Kulturhus.
Mine tasker vil bl.a. indeholde følgende spil:
1812: The invasion of Canada
Village
Hawaii m/miniudvidelsen fra spielbox
Sentinels of the Multiverse + Rook City
Steam m/ Steam map exp. I + II
The City
Tournay
Quarriors med det hele
Dominionkufferten
samt sikkert meget andet!
Consimmøde søndag den 6. maj 2012
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Consimmøde søndag den 6. maj 2012
Last edited by Mik on Mon May 07, 2012 9:28 am, edited 1 time in total.
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Re: Consimmøde søndag den 6. maj 2013
Jeg kunne vældig godt tænke mig at få prøvet Steam, så hvis andre er friske på det, må I meget gerne skrive det her! 

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Jeg spiller meget gerne både Steam og Tournay - så måske kan vi forme en alliance?
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Det kan vi sagtens - der burde være tid til begge og jeg spiller som du meget gerne begge.
Jeg overvejer at prøve at kigge forbi indtil kl. 14. Jeg vil meget gerne prøve Sentinels, hvis nogen er friske på at forklare mig reglerne.
- Mik
- 2500+ indlæg
Der er faktisk ikke mange regler at forklare, så det burde ikke være noget problem at sætte dig i gang, hvis du kan finde mindst to ligesindede.Caniggia wrote:Jeg overvejer at prøve at kigge forbi indtil kl. 14. Jeg vil meget gerne prøve Sentinels, hvis nogen er friske på at forklare mig reglerne.
Pokkers. Jeg når det nok ikke. Det må blive en anden gang.Mik wrote:Der er faktisk ikke mange regler at forklare, så det burde ikke være noget problem at sætte dig i gang, hvis du kan finde mindst to ligesindede.Caniggia wrote:Jeg overvejer at prøve at kigge forbi indtil kl. 14. Jeg vil meget gerne prøve Sentinels, hvis nogen er friske på at forklare mig reglerne.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Der er altså lang tid til den 6.maj 2013 ... så du kan nå at lave aftaler endnuCaniggia wrote:Pokkers. Jeg når det nok ikke. Det må blive en anden gang.Mik wrote:Der er faktisk ikke mange regler at forklare, så det burde ikke være noget problem at sætte dig i gang, hvis du kan finde mindst to ligesindede.Caniggia wrote:Jeg overvejer at prøve at kigge forbi indtil kl. 14. Jeg vil meget gerne prøve Sentinels, hvis nogen er friske på at forklare mig reglerne.

- Mik
- 2500+ indlæg
I så fald bliver det et mandagsmøde...Helle wrote:Der er altså lang tid til den 6.maj 2013 ... så du kan nå at lave aftaler endnu