I am so weak! Jeg "kom til" at lave en bestilling.
Lancaster
Dungeon Petz
Fief
Steam Map Expansion 1
Steam Map Expansion 2
Belfort var udsolgt. Ellers var det også røget med.
Jeg håber I skammer jer.

(...og £18.50 i porto for det hele...)
Den kan du faktisk finde ved boardgameguru til 7,99£ i deres special offer sektion, apropos al den snak om Paul's meget fine butik.Kanzler wrote:Hvor har du købt det Jacob? Har selv kraftigt overvejet at købe det også.Gunness wrote:I går kom udvidelsen til 2 de Mayo, Assault on Palace Grimaldi.
... men skal du blot have den udvidelse, koster det KUN £12.09 hos Paul ift. HELE £12.32 hos Amazon!Gunness wrote:...men hvis du ikke skal have så meget, kan du slippe med £7,73 + £4,59 i porto hos Amazon. Det er 116 kr.
Lyder som en god ide, at flere går sammen. Det er bare det, at der er en som skal organisere det og efterfølgende sørge for, at folk får deres spil.chr88 wrote:... men skal du blot have den udvidelse, koster det KUN £12.09 hos Paul ift. HELE £12.32 hos Amazon!Gunness wrote:...men hvis du ikke skal have så meget, kan du slippe med £7,73 + £4,59 i porto hos Amazon. Det er 116 kr.
I øvrigt kunne folk herinde slå sig sammen om et stort køb, da porto jo kun er 18.5 nærmest uanset hvad, så man kunne da spare lidt.
Takker til jer allechr88 wrote:... men skal du blot have den udvidelse, koster det KUN £12.09 hos Paul ift. HELE £12.32 hos Amazon!Gunness wrote:...men hvis du ikke skal have så meget, kan du slippe med £7,73 + £4,59 i porto hos Amazon. Det er 116 kr.
I øvrigt kunne folk herinde slå sig sammen om et stort køb, da porto jo kun er 18.5 nærmest uanset hvad, så man kunne da spare lidt.
Det kan arrangeres! Lad os tales ved via pb!Jonezy wrote:[...] Så nu er jeg er klar hvis Frouvne inviterer til Summoner Wars aften igen.....
Jge glæder mig til at høre hvad du synes om det. MIL har været på min "lige ved at købe" liste et stykke tid nu...Mik wrote:Pakken indeholdt det spanske spil MIL