LUKKET: Tannhäuser

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Locked
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

LUKKET: Tannhäuser

Post by Jens_Hoppe »

Købes: FFG's Tannhäuser. Spillet skal være i god stand og komplet, og det skal være FFG's 2010 udgave som inkluderer "Revised Edition Rules".

Så hvis dit eksemplar bare står og samler støv, skal du ikke holde dig tilbage! :)
Last edited by Jens_Hoppe on Tue Jun 19, 2012 12:38 am, edited 1 time in total.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 725 times
Been thanked: 844 times

Re: Købes: Tannhäuser

Post by Gunness »

Jeg har det ikke til salg, men nu bliver jeg nysgerrig: jeg troede, at spillet var blevet rakket ned alle steder. Ved du noget om spillets kvaliteter, som jeg ikke ved? :)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg har spillet det en enkelt gang, og jeg tror ikke jeg kommer til at spille det igen.

Tematisk kan jeg godt se at det har kvaliteter, en rigtig fed baggrund, med masser af muligheder for fordybelse.

Men spilteknisk synes jeg slet ikke det fungerede, nogle af de personer man kan spille er vildt seje, medens andre blot et lallede, og at skrive det er for 2-8 spillere, er lidt lige som at foreslå at skak er for 2-32 spillere, hvor hver spillere styrer en brik.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Gunness wrote:Jeg har det ikke til salg, men nu bliver jeg nysgerrig: jeg troede, at spillet var blevet rakket ned alle steder. Ved du noget om spillets kvaliteter, som jeg ikke ved? :)
Hæ, næh, jeg ved ikke det store. Jeg ved dog at FFG lavede reglerne helt om i 2010 (de såkaldte Revised Rules), og at mange af spillets kritikere kun har spillet det med de gamle regler (og ja, de gamle regler har - utvivlsomt med rette - et ret dårligt ry).
What are you, like 80?
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Nu har jeg fået mig et eksemplar, så tråden kan lukkes.
What are you, like 80?
Locked