Udsalg hos Treefrog Games
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Udsalg hos Treefrog Games
Da Martin Wallace emigrerer til New Zealand skal lageret i England tømmes og i den anledning er der udsalg hos Treefrog Games. Så nu er et godt tidspunkt, hvis man står og mangler et eller andet fra dem.
http://www.treefroggames.com/buy-games
http://www.treefroggames.com/buy-games
frouvne, administrator

Re: Udsalg hos Treefrog Games
Har overvejet London et stykke tid, nogle der vil knytte en kommentar, hvad enten den er positiv eller negativ 
Og det samme med Let's take a hike
Takker på forhånd
-Jesper

Og det samme med Let's take a hike
Takker på forhånd

-Jesper
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg har spillet London et par gange, og synes ikke det er noget særligt. Interessant tema med pæne komponenter, men gameplay sagde mig ikke noget.
Let's Take a Hike har jeg ikke prøvet, men udfra beskrivelserne virker det som et press-your-luck spil i samme stil som f.eks. Incan Gold.
Let's Take a Hike har jeg ikke prøvet, men udfra beskrivelserne virker det som et press-your-luck spil i samme stil som f.eks. Incan Gold.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Jeg har sammenlagt spillet spillet 6 gange, hvilket faktisk er meget for mit vedkommende. Mit indtryk er for hvert spil blevet mere og mere positivt. P.t. ligger spillet lige udenfor top 100 på BGG, så nogle kan da i hvert tilfælde lide det. Jeg syntes bestemt, det er værd at prøve, så hvis prisen er rigtig, ville jeg ikke betænke mig.pytman wrote:Har overvejet London et stykke tid, nogle der vil knytte en kommentar, hvad enten den er positiv eller negativ[...]
frouvne, administrator

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Min oplevelse af London er også positiv. Det kan virke lidt som multiplayer solitaire, men der er dog en vis interaktion. Gå uden om det hvis du ikke kan lide spil med begrænset spillerinteraktion, og køb det hvis du kan lide spil hvor man skal optimere sin egen indsats.
BOOM! Saa koebte jeg Japan & Minnesota udvidelsen til Age of Industry. Naar det bliver mindre en hundrede kroner, inkl. fragt saa er man noedt til at komme til lommerne...
It's about playing games, not owning games.
var inde og kigge og har øje på London og Age of Industry, men blev lidt fortørnet over at de skulle sendes induviduelt, og fagtmæssigt blev det skisme for dyrt. Men måske Age alene 

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det er problemet med den de kongelige postvæsener både i DK og i UK: du sparer ikke penge ved at sende større pakker, medmindre du udnytter en vægtgrænse til det yderste, og det koster faktisk mere i ekspeditionstid end du sparer.Oseali wrote:blev lidt fortørnet over at de skulle sendes induviduelt, og fagtmæssigt blev det skisme for dyrt.
Jeg har i årevis fået sendt pakker individuelt fra UK af samme årsag.
Mik
- Sir William
- 1000+ indlæg
Er det værd at investere i Discworld??
40£ inkl. forsendelse er jo en ganske ok pris.
40£ inkl. forsendelse er jo en ganske ok pris.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det kommer an på...Sir William wrote:Er det værd at investere i Discworld??
Selv afviste jeg faktisk at spille det flere gange, men da jeg først fik det prøvet (fordi alternativet var kedeligere) belv jeg simpelthen nødt til selv at eje spillet. Det er ekstremt kaotisk, men let at spille og ganske underholdene, og så tager det ikke mere end højst en time at spille. Og jeg intet kendskab til Discworld udover det jeg efterhånden har lært pga. spillet.
Men £40 er jo stadig en del penge, hvis man ikke gider spillet. På den anden side kan sikkert altid bruges som gave, da det er et godt spil for uerfarne spillere.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Mine naboer som jeg spiller med, vil jeg nok betegne som uerfarne spillere og de er ikke til spil der varer over 1 time. Hvilket er rigtig æv, men hvis folk ikke gider den slags spil, må det jo respekteres.
Så med 60 min spiltid og ligetil at lære/spille, lyder det jo som et oplagt køb.
Så med 60 min spiltid og ligetil at lære/spille, lyder det jo som et oplagt køb.