Udsalg hos Treefrog Games

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Udsalg hos Treefrog Games

Post by Frouvne »

Da Martin Wallace emigrerer til New Zealand skal lageret i England tømmes og i den anledning er der udsalg hos Treefrog Games. Så nu er et godt tidspunkt, hvis man står og mangler et eller andet fra dem.

http://www.treefroggames.com/buy-games
frouvne, administrator

Image
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Re: Udsalg hos Treefrog Games

Post by pytman »

Har overvejet London et stykke tid, nogle der vil knytte en kommentar, hvad enten den er positiv eller negativ :P

Og det samme med Let's take a hike

Takker på forhånd :P

-Jesper
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg har spillet London et par gange, og synes ikke det er noget særligt. Interessant tema med pæne komponenter, men gameplay sagde mig ikke noget.

Let's Take a Hike har jeg ikke prøvet, men udfra beskrivelserne virker det som et press-your-luck spil i samme stil som f.eks. Incan Gold.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

pytman wrote:Har overvejet London et stykke tid, nogle der vil knytte en kommentar, hvad enten den er positiv eller negativ :P [...]
Jeg har sammenlagt spillet spillet 6 gange, hvilket faktisk er meget for mit vedkommende. Mit indtryk er for hvert spil blevet mere og mere positivt. P.t. ligger spillet lige udenfor top 100 på BGG, så nogle kan da i hvert tilfælde lide det. Jeg syntes bestemt, det er værd at prøve, så hvis prisen er rigtig, ville jeg ikke betænke mig.
frouvne, administrator

Image
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Min oplevelse af London er også positiv. Det kan virke lidt som multiplayer solitaire, men der er dog en vis interaktion. Gå uden om det hvis du ikke kan lide spil med begrænset spillerinteraktion, og køb det hvis du kan lide spil hvor man skal optimere sin egen indsats.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Stunke »

BOOM! Saa koebte jeg Japan & Minnesota udvidelsen til Age of Industry. Naar det bliver mindre en hundrede kroner, inkl. fragt saa er man noedt til at komme til lommerne...
It's about playing games, not owning games.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

var inde og kigge og har øje på London og Age of Industry, men blev lidt fortørnet over at de skulle sendes induviduelt, og fagtmæssigt blev det skisme for dyrt. Men måske Age alene :-)
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Oseali wrote:blev lidt fortørnet over at de skulle sendes induviduelt, og fagtmæssigt blev det skisme for dyrt.
Det er problemet med den de kongelige postvæsener både i DK og i UK: du sparer ikke penge ved at sende større pakker, medmindre du udnytter en vægtgrænse til det yderste, og det koster faktisk mere i ekspeditionstid end du sparer.

Jeg har i årevis fået sendt pakker individuelt fra UK af samme årsag.
Mik
Image
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Er det værd at investere i Discworld??

40£ inkl. forsendelse er jo en ganske ok pris.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Sir William wrote:Er det værd at investere i Discworld??
Det kommer an på...

Selv afviste jeg faktisk at spille det flere gange, men da jeg først fik det prøvet (fordi alternativet var kedeligere) belv jeg simpelthen nødt til selv at eje spillet. Det er ekstremt kaotisk, men let at spille og ganske underholdene, og så tager det ikke mere end højst en time at spille. Og jeg intet kendskab til Discworld udover det jeg efterhånden har lært pga. spillet.
Men £40 er jo stadig en del penge, hvis man ikke gider spillet. På den anden side kan sikkert altid bruges som gave, da det er et godt spil for uerfarne spillere.
Image
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Mine naboer som jeg spiller med, vil jeg nok betegne som uerfarne spillere og de er ikke til spil der varer over 1 time. Hvilket er rigtig æv, men hvis folk ikke gider den slags spil, må det jo respekteres.

Så med 60 min spiltid og ligetil at lære/spille, lyder det jo som et oplagt køb.
Post Reply