Maxell (Mikkel) og jeg kunne godt bruge to værdige modstandere, til nogle brætspil tirsdag d.17/7, kl.18.30 i Søborg.
Skulle der ikke være nogle værdige derude, kan vi godt leve med 2 uværdige

Søren
Bugge wrote:Hvad gør man ikke for at i kan være spydige
Det kommer an på om vi bliver 4 el. 5? Min gamle brætspilven Chr.Bastlund, har ikke svaret på om han kommer.Sir William wrote:Bugge wrote:Hvad gør man ikke for at i kan være spydige![]()
Se vores kommentering som et resultat af, at vi læse indlægget![]()
Men hvilken spil overvejer I at der skal lægges på bordet??
Det ville være super, hvis du kunne komme Christian. Så kunne du også se den lille brætspilsamlingchr88 wrote:Jeg kunne godt være interesseret, men jeg ved endnu ikke, om jeg rent faktisk kan den dag... Vender tilbage
Hej Jesper,Affenberg wrote:Hvor mange folk har meldt sig til Søren?
For hvis der stadigvæk er plads vil jeg gerne komme forbi tirsdag d. 17/7.
Jesper
Det lyder godt Søren.Bugge wrote:Hej Jesper,
Der er fin plads, og du skal være meget velkommen. Adressen er Jacob Bulls Alle 116, 2860 Søborg.
Som det ser ud nu, så vil du, Maxell (Mikkel) og jeg være 100%. Håber meget på Chr88 melder sig klar. Så er vi fire. Derudover har jeg inviteret en kollega i dag, der er 50/50. Endelig er der min gamle spilven Christian Bastlund, som er inviteret, men som ikke har svaret endnu, så mt gæt er at han ikke kommer.
Men 4-5 personer skulle vi gerne blive. Når jeg har hørt endeligt fra Chr88 og min kollega, så finder vi ud af, hvad der skal spilles.
Søren
Jeg har faktisk tænkt mig at foreslå In The Year Of The Dragon med The Chinese Wall Expansion fra Alea Treasure Chest, men du kom mig i forkøbetmaxell wrote:Hej med jer,
nu sidder jeg og kigger på Sørens "want-to-play"-liste på BGG, og den er jo længere end den kinesiske mur.
Har du, Søren, noget som du rigtig gerne så vi tog frem fra dine hylder?