Hvilket spil har du FÅET i dag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Locked
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Jeg tog hul på en af mine julegaver fra den engelske del af familien, menling en Selection Box fra Cadbury's. På bagsiden var der så et spil som man selv kunen klippe ud og spille. Spillet var Present Drop!

Lilli og jeg har spillet det 3 gange her til aften, og det var de første og sidste gange det spil blive spillet i vores hjem.
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Hov, forkert tråd...flyttet ;)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Jeg har fået Dominion Hinterland i julegave ... ikke, at jeg har fået prøvet den sidste udvidelse endnu, som stadig står på hylden .... men at få en ny udvidelse gør nok, at vi får det hevet frem igen ....
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

I går ankom min Print and Play Secret Santa pakke. Den indeholdte Chunky Fighters og Dune Express i to meget fine udgaver.

Jeg forventer at vi får spillet dem i aften :D
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Min kone og jeg var ude på en lille shoppetur i mandags, og her endte vi en tur i Faraos Cigarer, hvor en god kammerat havde første arbejdsdag. Vi stod og kiggede lidt på forskelige spil, og Kamilla købte her Zombie Town til samlingen.

Jubii, Zombier ^^
Image
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Til min anden af tre fødselsdage fik jeg Quarriors: Rise of the Demons
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

I dag fik jeg en konvolut fra Repos Production med de tre fejltrykte kort i mit 7 Wonders.

Som et lille plaster på såret havde de vedlagt Stevie Wonder promo kortet. Så nu går de nok ud fra at jeg straks investere i Leaders udvidelsen.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Fik 5-6 player expansion til Settlers med posten i dag som jeg havde vundet på BGG, det mest fantastiske er at der er grøn med:-) hvilket er min farve...
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Ja, så kom der sør'me endnu et spil fra Essen messen. Denne gang har jeg dog heldigvis ikke betalt noget for det. Den polske designer af Prêt-A-Portér (husk de korrekte accenter, ellers kan spillet ikke søges på BGG [suk]) vil absolut have at jeg prøver spillet, selvom jeg ikke har den store tiltro til at det er noget for mig. Han håber på at vinde International Gamers Award, og der er da også en del positiv repons fra juryen. Men jeg har nu vanskelligt ved at se at spillet kunne slå Eclipse, Mage Knight, Hawaii, Ora et Labora eller de mange andre gode spil som allerede ligger højt på min liste over anbefalelsesværdige spil. Men OK. Jeg må hellere give det et forsøg...

Og så en lille solstrålehistorie mht. leveringen. Hvor fager verden kan fungere er denne pakke bevis på.
Jeg har ellers altid ment at DPD er et skod-pakkefirma, men hvis fremover leverer pakkerne på denne måde, vil de hurtigt blive mine favoritter:

Pakken var godt nok en uge om at blive sendt fra Hamborg til København, og den blev naturligvis forsøgt leveret om formiddagen medens jeg var på arbejde. Intet nyt eller forbavsende ved det. men denne gang lå der en seddel om at jeg kunne få ham til at lægge pakken et aftalt sted. Så her til morgen kunne han ringe på dørtelefonen (som ringer op til min mobil) så jeg kunne lukke ham ind og han kunne lægge pakken foran hoveddøren på anden sal.

Hvis man nu også blot kunne få de andre pakkeselskaber til at efterlade pakken...! 8)
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

Tirsdag fik jeg et eksemplar at The Roskilde Festival Dice Game, eller rettere en lille tube med 6 terninger og en opfordring til selv at finde på et spil. Det var som tak for at delateg i Papskubbers konkurrence om at finde på et spil med terningerne. Mit spil var nu ikke særligt opfindsomt, og vandt ikke i først omgang.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Pernille havde været forbi Fantask i går og havde så fundet en gave til mig :P

Det var så "The Kaleidoscope Classic" som minder meget om Encounter og også udgivet samme sted, men der er vist lidt flere farver.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Fra Ravensburger fik jeg en pakke i går, indeholdene Asara og Farmerama.
Afgjort ikke de mest spændende spil, men glæder mig alligevel til at spille dem.
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Var forbi Allerød og hente mit nye Descent: Journeys in the dark. Glæder mig til at se knægtens reaktion på selve æsken - den er godt nok stor og tung :D
Image
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

I forbindelse med vores 5 års bryllupsdag, gav Pernille mig Jerusalem og Skyline 3000.

Umiddelbart havde jeg kun flygtigt hørt om Jerusalem, mens total uvidende om Skyline 3000. Men nu skal der læses regler.

Skal dog lige sikre mig, at alle komponenterne er i Jerusalem, da æsken tydeligt har været åben og så efterfølgende lagt i en pose. Pernille fik overtalt Fantask til at give en kvittering - det gør de vist ikke så meget i - hvis nu der manglede nogle komponenter.
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

Torsdag var vi på vej til Faaborg, for at holde en miniferie sammen med svigermor. Vi gjorde stop i Svendborg, hvor de havde en Arnold Busck, som jeg stadigvæk havde et gavekort til, og det skulle selvfølgelig udnyttes. I deres velassorterede brætspilsafdeling faldt jeg over Kingdom Builder, som stort set passede med det beløb der var tilbage på kortet.

I samme by havde de også en Bog og Idé, som ligeledes var yderst velassorteret, men desværre var der ingen Settlers Fra Catan - Europa til den pris som Sir William havde set den til i Glostrup, for ellers var den røget med i indkøbsposen :-(
Locked