Solgt
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: Sælges: Zombicide - 600,-
Bare lige et heads up, $80 er ca 450 kr. Dollaren ligger lige omkring de 5,75 - 5,8.
-
- 1000+ indlæg
bare lige et heads up: Held og lykke med at få et spil leveret fra USA til Danmark, udenom tolden, uden fragtomkostninger. Jeg tror de 600 er et helt fint estimat.Lokemix wrote:Bare lige et heads up, $80 er ca 450 kr. Dollaren ligger lige omkring de 5,75 - 5,8.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Jeg synes nu heller ikke det lyder urimeligt, den står til 55 pund på guruen. Og der skal selvfølgelig også betales fragt. Men jeg er sikker på at der nok skal være en interesseret køber eller to der er nysgerrig efter at vide hvor spillet kan afhentes?
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Angående prisen, så ganger Fantask og andre butikker normalt dollaren med 8. Dvs. spillet kommer typisk til at ligge på 640,- i butikkerne.
Da spillet er nyt og ikke engang i normalt omløb endnu, synes jeg selv 600 er en rimelig pris. Det passer også med at mine udgifter til det ekstra sæt lige præcis bliver dækket.
Afhentning kan ske på Nørrebro, København
(Opdaterer lige mit oprindelige indlæg med den information...).
Da spillet er nyt og ikke engang i normalt omløb endnu, synes jeg selv 600 er en rimelig pris. Det passer også med at mine udgifter til det ekstra sæt lige præcis bliver dækket.

Afhentning kan ske på Nørrebro, København
(Opdaterer lige mit oprindelige indlæg med den information...).