Ikke rejseudgaven. Skal bruges som gave i weekenden.
Skriv en besked.
Købes:m Obstgarten/frugthaven/Orchard
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Re: Købes:m Obstgarten/frugthaven/Orchard
Der er kommet nogle forskellige udgaver - ved ikke om det er med vilje, at du vil have den store udgave?Skobbolop wrote:Ikke rejseudgaven. Skal bruges som gave i weekenden.
Skriv en besked.
Der er mere indhold i 'Den lille frugthave' - hvor du rent faktisk skal huske/gøre noget. Den store udgave er alene baseret på tilfældigheder.
Bare til information

- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Jeg vidste faktisk ikke der var flere versioner. Frugthaven, Den lille frugthave og Min først frugthave. Jesus Christ.
Umiddelbart svinger jeg mellem Frugthaven og Min først frugthave. Jeg synes ikke komponenterne er så fine i den lille frugthave som i de 2 andre. Derudover skal det vel heller ikke være FOR avanceret. Modtageren fylder 3 år. På den anden side skal det jo heller ikke være kedeligt. Jeg ikke om Min første frugthave næsten bliver for simpel.
Derfor er jeg nok stadig på standard udgaven. Den er bare for dyr til mit gavebudget, så derfor ville jeg lige høre ad om der var nogen der havde det liggende.
Alle de valg!
Umiddelbart svinger jeg mellem Frugthaven og Min først frugthave. Jeg synes ikke komponenterne er så fine i den lille frugthave som i de 2 andre. Derudover skal det vel heller ikke være FOR avanceret. Modtageren fylder 3 år. På den anden side skal det jo heller ikke være kedeligt. Jeg ikke om Min første frugthave næsten bliver for simpel.
Derfor er jeg nok stadig på standard udgaven. Den er bare for dyr til mit gavebudget, så derfor ville jeg lige høre ad om der var nogen der havde det liggende.
Alle de valg!

- Helle
- 5000+ indlæg
Den første kender jeg ikke. Den lille er min absolutte favorit.Skobbolop wrote:Jeg vidste faktisk ikke der var flere versioner. Frugthaven, Den lille frugthave og Min først frugthave. Jesus Christ.
Alle de valg!
http://www.germangames.dk/2011/06/27/obstgartchen/
http://www.germangames.dk/2011/07/04/obstgarten/
Hvis du ikke allerede har set disse, så er der beskrivelser på dansk. Komponenterne i det store består af træfrugter hvilket selvfølgelig er lækkert, men kvaliteten er den samme i alle spillene. God Haba-kvalitet.
Frugthaven er meget populær i børnehaver og lignende og er godt til turtagning mm, og der er spændingen ved, om ravnen når frem før man selv gør, men man kan ikke selv gøre noget for at ændre på udfaldet og resultatet i spillet.
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Det lyder faktisk meget godt. Jeg havde tænkt mig at tage forbi games i morgen, men ifølge deres hjemmeside så har de ikke den version. Kender du andre steder i kbh hvor de har haba spil?

- Helle
- 5000+ indlæg
Gyngehesten i Hellerup, der har vi købt vores - for maaaange år siden.Skobbolop wrote:Det lyder faktisk meget godt. Jeg havde tænkt mig at tage forbi games i morgen, men ifølge deres hjemmeside så har de ikke den version. Kender du andre steder i kbh hvor de har haba spil?
Ellers ved jeg det ikke.
Men nogle af de 'særlige' legetøjsbutikker.